صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

استقبال ویژه از پرسپولیس در مازندران
محاصره اتوبوس و سرود قهرمانی
کاروان تیم پرسپولیس که برای بازی با نساجی ساعت 16:30 دیروز با پرواز چارتر از تهران راهی ساری شده بود، پس از ورود به فرودگاه ساری با اتوبوس، راهی هتل محل اقامت خود شد. آنها در حالی پای به مرکز شهر استان مازندران گذاشتند که طرفداران پرسپولیس با اطلاع از زمان پرواز این تیم، حضوری پرشور در محوطه فرودگاه داشتند و استقبالی ویژه از تیم محبوب خود انجام دادند.
افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس زودتر از سایرین و با اتومبیل شخصی، فرودگاه را ترک کرد تا به هتل محل اقامت قرمزها برود و شرایط را برای آنها مهیا کند. ابتدا این تیم نساجی بود که فرودگاه را ترک کرد و نکته جالب اینکه هواداران پرسپولیس که عمدتاً مازنی بودند، تیم نساجی را هم مورد تشویق قرار دادند.
سپس با ورود اتوبوس پرسپولیس، شدت تشویق تماشاگران بسیار بیشتر شد و آنها با سرود قهرمانی به اعضای تیم روحیه دادند. نکته جالب اینکه صندلی‌های جلوی اتوبوس در اختیار دو کاپیتان پرسپولیس، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا و همچنین دو بازیکن مازنی، سیامک نعمتی و مهدی عبدی بود.
از یک سو مهدی عبدی که از حضور در زادگاه خود به شوق آمده بود، با دوربین موبایل مشغول فیلمبرداری بود و به احساسات هواداران پاسخ می‌داد. در حالی که ازدحام هواداران اجازه حرکت به اتوبوس را نمی‌داد، در نهایت و با دقایقی تأخیر، اتوبوس قرمزها فرودگاه را به مقصد بابلسر ترک کرد تا پس از طی مسیر 50 کیلومتری در هتل محل اقامت مستقر شوند.
 

یحیی به نشست خبری نرسید
شرایط سفر و ساعت حرکت پرسپولیس به سمت قائمشهر باعث شد یحیی گل‌محمدی و دستیارش اوسمار ویرا در نشست خبری قبل از بازی با نساجی حاضر نشوند. البته محل اقامت پرسپولیسی‌ها هم شهرستان بابلسر بود و او باید برای نشست خبری به قائمشهر می‌رفت که شاید همین مسأله باعث شد در نشست خبری شرکت نکند. شاید هم حساسیت‌های بسیار زیاد مسابقه آخر باعث شد یحیی ترجیح دهد سکوت کند و البته دستیار برزیلی‌اش را هم به نشست نفرستد.
 

تیم داوری همسفر نساجی و پرسپولیس
کاروان پرسپولیس عصر دیروز برای انجام آخرین بازی خود در لیگ بیست دوم درحالی وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری شد که همزمان بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی نیز در این پرواز حضور داشتند. جالب اینکه بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد مروجی، داوران بازی دو تیم نساجی و پرسپولیس هم که در همین پرواز حضور داشتند، بلافاصله راهی هتل محل اقامت خود در شهرستان ساری شدند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی