صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

 

شروع والیبال جام باشگاه‌های آسیا از امروز
رویارویی شهداب با گاز جنوب عراق
رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از امروز (۲۴ اردیبهشت) شروع می‌شود و تیم‌های حاضر برای فتح جام قهرمانی با هم رقابت می‌کنند. بیست و سومین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا از امروز با حضور ۱۶ تیم به میزبانی بحرین و در دو سالن مجموعه عیسی اسپورت سیتی آغاز می‌شود. تیم شهداب یزد هم نماینده ایران در این رقابت‌ها است و تلاش می‌کند تا از عنوان قهرمانی ایران که دور قبل توسط پیکان به دست آمد، دفاع کند. شهداب در گروه B این رقابت‌ها با گاز جنوب عراق،  تایچونگ بانک چین‌تایپه و کام‌ایر افغانستان همگروه است که امروز در نخستین بازی به مصاف نماینده عراق می‌رود.  شهداب با ترکیبی کاملاً ایرانی راهی این مسابقات شده است. این تیم برای تقویت خود با سعید معروف قرارداد بست تا کاپیتان سابق تیم ملی در جام باشگاه‌های آسیا، کاپیتان نماینده ایران باشد. مرحله دوم این مسابقات در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در چهار گروه جدید پیگیری می‌شود.


بردیا سعادت به اردوی تیم ملی والیبال اضافه شد

 

 

 

 


پشت خط زن تیم ملی والیبال به جمع اردونشینان در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیوست. لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۳ در گروه مردان از ۱۶ خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد و این در حالی است که تیم ملی ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند. با تصمیم کادر فنی، بردیا سعادت لژیونر والیبال ایران که در لیگ ترکیه بازی می‌کرد، هفته گذشته به ایران بازگشت و با نظر کادر فنی پس از چند روز استراحت و از  روز شنبه (۲۳ اردیبهشت) به جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی اضافه شد تا پس از تمرین در کنار دیگر بازیکنان روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) جهت حضور در اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شود.
این در حالی است که محمدرضا موذن و محراب ملک سرخی از اردوی تیم ملی خارج شدند و در صورت نیاز و صلاحدید بهروز عطایی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.
همچنین امین اسماعیل‌نژاد، بازیکن پشت خط زن تیم ملی که روز جمعه در جریان تمرینات از ناحیه مچ پا دچار آسیب جزیی شد، زیر نظر پزشک تیم تحت درمان است. مرتضی شریفی دیگر بازیکن تیم ملی که در لیگ والیبال ترکیه برای تیم گالاتاسرای بازی می‌کند، نیز دیروز برای انجام امور روادید وارد تهران شد. او پس از انجام امور مربوط به اخذ روادیدهای هلند و ژاپن به استانبول برمی‌گردد و روز چهارشنبه در ترکیه به ملی‌پوشان اضافه می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی