صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

ژاوی: ۲۰۰ درصد آماده قهرمانی هستیم

بارسلونا که با 82 امتیاز از 34 بازی صدرنشین لالیگاست و سه امتیاز دیگر تا قهرمانی فاصله دارد، امشب از ساعت 22.30 به وقت تهران در ورزشگاه کورنیا اسپانیول به میدان خواهد رفت. آنها اگر این بازی را ببرند قهرمانی خود را قطعی می‌کنند البته اسپانیول هم به‌دنبال فرار از سقوط است. دیروز ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «این اولین شانس ما برای قطعی کردن قهرمانی است و هیجان‌زده‌ایم. آنها مربی جدیدی دارند و در بازی‌های اخیر خوب کار کرده‌اند. انتظار دارم اسپانیول شجاع و جسور بازی کند و بیش از همیشه توپ را در اختیار داشته باشد. با لوئیس، اسپانیول بسیار بهتر شده و خیلی خوب دفاع می‌کنند. می‌خواهیم برنده شویم و قهرمانی مسجل شود ولی واضح است که بازی ساده‌ای نخواهد بود.»
ژاوی در مورد شرایط تیم گفت: «200 درصد آماده‌ایم و با انگیزه‌ای بسیار بالا وارد زمین خواهیم شد. گفتم که این اولین فرصت برای قطعی کردن قهرمانی است و فصل بزرگی را به ثبت خواهیم رساند. بازیکنان برای این پیروزی جانشان را خواهند گذاشت و قطعاً در طرف مقابل، بازیکنان اسپانیول نیز برای پیروزی چنین خواهند کرد.»
او در مورد جدایی سرخیو بوسکتس هم حرف‌های جالبی زد: «این قهرمانی لیگ برای او بسیار مهم است. او تصمیم خوبی گرفته؛ اگرچه این جدایی به ما لطمه می‌زند. او به‌عنوان بازیکنی بسیار باارزش و بازیکن ثابت تیم، در مقطع خوبی از بارسا می‌رود؛ با قهرمانی در سوپرجام و لالیگا. من برای سرخیو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و او شاید باهوش‌ترین بازیکنی است که کنارش بازی کردم. داشتن او به‌عنوان کاپیتان، شگفت‌انگیز بوده است. او بدون شک یک الگو و بهترین هافبک دفاعی تاریخ بارسلوناست.»
و بعد اشاره‌ای به حضور احتمالی پیکه در مراسم قهرمانی داشت: «بله، به این فکر کرده‌ایم. بازیکنان قدیمی دیگری هم هستند ولی برای تیم‌های دیگر بازی می‌کنند، اما پیکه بازنشسته شده و می‌تواند در جشن قهرمانی باشد. این مسأله را بررسی خواهیم کرد.»

 

 

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی