صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

مادرید به فکر استفاده بیشتر از ابزار هوشمند

انگشتر جادویی رودریگو

رودریگو مهاجم جوان برزیلی تیم رئال مادرید این فصل پیشرفت قابل توجهی کرده. آمار گلزنی و پاس گل او هم افزایش داشته. این پیشرفت توجه بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده و تحسین بسیاری را هم برای این بازیکن به همراه داشته و حالا به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این پیشرفت مشخص شده است. سایت گل خبر داده که یکی از دلایل اصلی این اتفاق، استفاده این مهاجم برزیلی از انگشتر هوشمندی است که در زمان خواب به دست می‌کند. این انگشتر هوشمند در واقع برنامه خاصی دارد که می‌تواند اطلاعات مربوط به شرایط فیزیکی رودریگو در زمان خواب را برای مربی شخصی او ارسال کند و این مربی هم بر اساس میزان و نحوه استراحت او برایش برنامه مشخصی را تدارک می‌بیند.
این سیستم به حدی مؤثر است که رئال مادرید قصد دارد از این شیوه برای تمامی اعضای تیم در فصل آینده استفاده کند تا بتوانند بر این اساس که هر کدام چه کیفیت خوابی دارند، تمرین خاصی را انجام دهند.
بد نیست بدانید رودریگو در چند هفته اخیر نمایش بسیار درخشانی داشته و موفق شده در جریان دیدار برابر آلمریا و همچنین فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا گل بزند و پاس گل ارسال کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی