صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

نقل قول

پپ: برنامه مسابقات را درک نمی‌کنم
پپ گواردیولا قبل از بازی حساس امشب تیمش با اورتون در کنفرانس خبری گفت: «این دیدار بین دو بازی لیگ قهرمانان قرار گرفته است. از زمان حضورم در منچسترسیتی، بازی در گودیسون پارک به خاطر جو آن، همیشه بسیار سخت بوده است. پایان فصل واقعاً حکم فینال دارد در نتیجه تمرکز ما روی این بازی است. الان تمام فکر و ذکر من روی اورتون است. چیزی غیر از این نیست. یازده ماه برای لیگ برتر تلاش کردیم. زمان زیادی تا تقابل با رئال مادرید نمانده چون روز یکشنبه بازی می‌کنیم، خیلی از این بابت ممنونم اما اولویت حقیقی ما با گودیسون پارک است. برای تمام رقابت‌ها بازی می‌کنیم. باید تغییر کنیم، وفق پیدا کنیم. چهار بازی در لیگ برتر مانده و مهم است که اینجا باشیم و سرنوشت خود را در دست بگیریم.» او در مورد اورتون هم مدعی شد: «در این فصل لیگ برتر نتایج بزرگی کسب شده اما فکر می‌کنیم در این بازی‌های آخر هر تیمی برای چیزی بازی می‌کند و قطعاً بازی سختی خواهد بود. از نظر جسمانی اورتون بسیار خوب است. هر چیزی می‌تواند رخ دهد.»
پپ البته از برنامه مسابقات هم عصبانی بود: «نمی‌توانم آن را درک کنم اما دیگر با آن مبارزه نخواهم کرد. باید وفق پیدا کنیم. برنامه‌ریزی‌ها، همین هستند که هستند. چند بار می‌توانم در مورد این مسأله نظر دهم؟ مطمئنم لیگ برتر خواهان کمک کردن به تیم‌هاست، آنها نمی‌خواهند باعث ناراحتی ما شوند. مشکل برنامه بازی‌ها، تعداد رقابت‌ها و بازی‌هاست. فکر می‌کنم ما نمی‌توانیم روز شنبه بازی کنیم چون یوروویژن در همان روز است و افراد کافی برای کنترل جمعیت را نداریم.»
 
آنچلوتی: از من و پپ بهتر هم وجود دارد
کارلو آنچلوتی پیش از بازی امشب با ختافه در نشست خبری گفت: «بازی خیلی رقابتی خواهد بود. درست است که بازیکنان نمی‌خواهند ریسک کنند اما این مسابقه سخت است چون ختافه سرسختانه بازی می‌کند. به همین علت تیمی قوی روانه میدان می‌کنم و البته که نمی‌خواهم به دوست خوبم خوزه بوردالاس ارفاق کنم. بازی‌ها برای بردن هستند و داستان بازی فردا هم همین است. بازی خوب و برد باعث می‌شود ریتم تیم حفظ شود و بازی بد نگرانی ایجاد می‌کند. ما در آستانه بازی چهارشنبه شب به نگرانی نیاز نداریم.»
کارلتو در مورد جدالش با پپ هم حرف جالبی زد: «آیا من و گواردیولا بهترین سرمربیان جهان هستیم؟ نه، سرمربیان دیگری هم هستند که لیاقت چنین عنوانی را دارند. در خط دفاعی تا آخرین دقیقه قبل بازی با چهارشنبه تردیدهایی خواهم داشت اما هر وقت که مردد می‌شوم معنایش این است که همه در تیم بهتر از قبل کار کرده‌اند.»
 
کلوپ: نمی‌دانیم در لیگ قهرمانان خواهیم بود یا نه؟
یورگن گلوپ پیش از بازی این هفته تیمش حرف‌های جالبی در مورد رقابت سهمیه لیگ قهرمانان زد: «در حال حاضر نمی‌توانیم به هیچ بازیکنی به طور قطعی اعلام کنیم ما فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهیم بود. بنابراین اگر به سراغ بازیکنی بروید می‌دانید که او به خوبی از شرایط آگاه است. داستان مثل گذشته است، ما باشگاه فوق‌العاده‌ای هستیم و تیم خوبی هم داریم. تلاش می‌کنیم فصل بعد بهتر شویم و فراموش نکنید ما لیورپول هستیم و برای بسیاری از بازیکنان دنیا گزینه جذابی به شمار می‌رویم.»

جستجو
آرشیو تاریخی