صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

درویش درخواست یحیی را اجابت کرد
لغو قرارداد با ایجنت خاص
حساسیت بالای جدول لیگ و جنگ قهرمانی سه تیم باعث ایجاد حاشیه‌های گوناگون برای پرسپولیس شده اما یحیی گل‌محمدی در مکاتبات تلفنی مستمر خود با رضا درویش خواستار جلوگیری از هر گونه حاشیه در هفته‌های پایانی همچون شایعات جذب یا خروج بازیکن شد .مدیرعامل باشگاه نیز درخواست‌های گل‌محمدی را نظیر پرداختی‌های به موقع به بازیکنان و همچنین جلوگیری از حاشیه‌های اینچنینی برآورده کرده است تا کمکی به حفظ تمرکز مجموعه تیم در مسیر قهرمانی لیگ برتر کند. درویش به تازگی درخواست یکی از ایجنت‌های رسمی فوتبال که چند بازیکنش در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد دارند را لغو کرد تا نشان دهد او نیز همچون گل‌محمدی علاقه‌ای به ایجاد حاشیه‌های زودهنگام مبنی بر ورود و خروج بازیکنان تیم در نقل و انتقالات تابستانی ندارد. هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم هرگونه مذاکره درباره جذب بازیکن را به نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی پس از پایان رقابت‌های فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور موکول کرده است.
 
قربان‌زاده در تمرین پرسپولیس
بازیکنان دغدغه‌های‌شان را مطرح کردند
 بعد از حضور در تمرین استقلال، دیروز عصر رئیس سازمان خصوصی‌سازی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد. قربان‌زاده با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این بار شنونده صحبت‌های اعضای تیم پرسپولیس بود. در این جلسه افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی لحظاتی کوتاه صحبت کردند و سپس نوبت به بازیکنان تیم رسید تا دغدغه‌های‌شان را مطرح کنند. امید عالیشاه ، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری به عنوان بازیکنان بزرگ تیم در مورد مسائل مالی و دغدغه‌های‌شان حرف زدند و خواستار توجه بیشتر به این باشگاه و مسائل مالی اعضای تیم پرسپولیس شدند. به خاطر حضور قربان‌زاده در ورزشگاه کاظمی و جلسه‌ای که کمی طول کشید تمرین دیروز پرسپولیس دیرتر و از حدود ساعت 18 شروع شد.

پرسپولیسی‌ها نگران پاداش سه برد قبل از دربی
برد بزرگ دربی فقط 30 میلیون؟
در حالی که از ابتدای فصل بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به ازای هر برد 15 میلیون تومان پاداش می‌گرفتند، قبل از دربی گفته شد پیروزی در این مسابقه چیزی حدود 50 تا 70 میلیون پاداش خواهد داشت. با این حال پاداش برد بزرگ دربی قبل از بازی حذفی به اعضای تیم پرداخت شد که تنها دو برابر بازی‌های قبلی بود. در واقع به بازیکنان و مربیان 30 میلیون تومان پرداخت شد که نسبت به پاداش دیگر مدعیان قهرمانی برای بردهای اخیرشان قابل مقایسه نبود. با این حال پرسپولیسی‌ها باتوجه به حساسیت هفته‌های پایانی اعتراضی به این مسأله نداشتند و بیشتر نگران پاداش سه برد قبل از دربی هستند که هنوز پرداخت نشده و می‌ترسند که درویش این مسأله را با مرور زمان به دست فراموشی بسپارد و اصلاً خبری از پاداش نشود. حالا باید دید قبل از بازی پیکان خبری از پاداش بردهای قبلی و البته پیروزی در یک‌چهارم جام حذفی خواهد شد یا فعلاً خبری از پرداختی نیست.

 

جستجو
آرشیو تاریخی