صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و یک - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و یک - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

رونالدو همچنان به تیم ملی پرتغال دعوت می‌شود
کریستیانو رونالدو شاید پا به سن گذاشته و از سطح اول فوتبال اروپا هم دور شده باشد اما اینها برای روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی پرتغال دلایلی قانع‌کننده جهت نادیده گرفتن آقای گل جهان نیست و او همچنان قصد دارد از مهاجم 37 ساله تیم النصر برای بازی در رویدادهای پیش رو دعوت کند.
مارتینس در گفت‌و‌گو با شبکه آنتنا 1 پرتغال، رونالدو را برای تیم ملی مهره‌ای مهم دانست و گفت که تصمیم‌گیری او درباره بازیکنان دعوت شده به اردوی تیمش صرفاً معیارهای فنی دارند نه هیچ چیز دیگر و از این‌رو رونالدو واجد شرایط لازم برای بازی در تیم اوست.
سرمربی اسپانیایی گفت: «من فکر می‌کنم که کریستیانو در بازی‌هایی که ما در ماه مارس داشتیم، نقش بسیار مثبت و مهمی ایفا کرد. برای من خیلی مهم است که یک بازیکن برنامه منظم روزانه‌اش را حفظ کند. رونالدو بازیکن بسیار مهمی است که در رختکن تیم هم نقش پررنگی دارد. او در پستی کلیدی بازی می‌کند و مهاجمی است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. از همه اینها مهمتر اینکه تجربه‌ای که او دارد بی‌نظیر است. هیچ بازیکن دیگری در دنیا 198 بازی ملی ندارد و این تجربه برای ما بسیار گرانبهاست.»

 
بیل پیشنهاد بازی در تیم ستاره هالیوود را رد کرد
پس از صعود تیم رکسام به لیگ دو فوتبال انگلیس (چهارم سطح از لیگ حرفه‌ای فوتبال جزیره)، زوج هالیوودی مالک این باشگاه رایان رینولدز و راب مک النی، حالا با اعتماد به نفسی بسیار بالا در تلاش هستند که ستاره‌های بزرگ را به تیم‌شان بکشانند. یکی از این ستاره‌ها گرت بیل، مهاجم سابق رئال مادرید است که در ژانویه امسال پس از یک دوره حضور در MLS با LAFC بازنشسته شد، اما مدیران باشگاه رکسام امیدوارند که بتوانند بیل را متقاعد کنند دوباره کفش‌هایش را بپوشد و برای کمک به باشگاه کشورش قدم بردارد. اولین تلاش‌های آنها هم در فضای مجازی بوده که سعی کرده‌اند ستاره ولزی را متقاعد کنند.
مک‌النی اولین نفر بود که سعی کرد شانس خود را برای بله گرفتن از بیل امتحان کند. او در توئیتر ویدیویی از بیل را منتشر کرد که در آن بیل به‌دلیل صعود به رده چهارم فوتبال انگلیس به رکسام تبریک می‌گوید. مک‌النی همراه با این کلیپ به بیل می‌گوید: «سلام گرت بیل، بیا گلف بازی کنیم. مطمئن باش که 4 ساعت وقت‌مان را صرف تلاش برای متقاعد کردن تو برای زدن قید بازنشستگی  و تجربه یک فصل آخر جادویی را نمی‌کنم.» بیل پاسخ النی را به شیوه‌ای جالب داد و گفت: «بستگی دارد روی چه زمینی بخواهیم بازی کنیم.» رینولدز نیز در گفت‌وگوی میان النی و بیل شرکت کرد و گفت: «اگر یک فصل در رکسام بازی کنی قول می‌دهم که پشت راب (النی)یک زمین گلف زیبا بتراشم.» پیشنهاد رینولدز اما نتوانسته بیل را متقاعد کند و او می‌گوید که می‌خواهد کارهای مهم‌تری از فوتبال بازی کردن انجام دهد. او در مراسم اهدای جوایز صنعت ورزشی Fevo گفت: «بازگشت به فوتبال. نه من این‌طور فکر نمی‌کنم. من بیشتر منتظر دریافت یک پیشنهاد بازی گلف رایگان از راب بودم. من مطمئن هستم که ما با هم گپ خواهیم زد، اما من فعلاً از جایی که هستم بسیار خوشحالم. من زمان زیادی را با فرزندان و همسرم می‌گذرانم. زمانی که در طول سال‌ها متعهد شدن به فوتبال، خیلی از آنها را از دست داده‌ام. بنابراین من فقط از زندگی خانوادگی و گلف بازی کردن لذت می‌برم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی