صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود - ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود - ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

نشست خبری

آنچلوتی: باید روی فاز دفاعی تمرکز کنیم
رئال مادرید امشب باید از ساعت ۸ به مصاف آلمریا برود. آنها هفته پیش به تیم ژیرونا باخته‌اند و حالا آنچلوتی در نشست خبری قبل از بازی این هفته گفته: «بازی با آلمریا سخت است و باید بیش از بازی گذشته تلاش کنیم زیرا در بازی با ژیرونا خوب نبودیم اما حالا فرصت ارائه بهترین نمایش‌مان را داریم. تحلیل بازی ژیرونا نشان داد باید روی فاز دفاعی تمرکز کنیم. بازیکنان این را می‌دانند و واکنش متفاوتی نشان می‌دهیم. من ذاتاً خوش‌بین هستم و تیم جو و انگیزه خوبی دارد. درست است گاهی اوقات مثل بازی ژیرونا اوضاع خوب پیش نمی‌رود اما باید اعتمادبه‌نفس‌مان را حفظ کنیم. اتفاقاتی که سال گذشته برای ما افتاد، فراموش‌نشدنی است و می‌خواهیم دوباره تکرارش کنیم. ما انسان هستیم و نمی‌توانیم در همه بازی‌ها آماده‌سازی یکسان با بالاترین سطح بدنی و ذهنی داشته باشیم. گاهی اوقات روز خوب و بد داریم و هر تیمی چنین شرایطی دارد.» او درباره مصدومت مودریچ هم اضافه کرده: «او در بازی با ژیرونا مصدوم شد و در بازی فردا(امشب) غایب خواهد بود. لوکا به بازی کوپا دل ری احتمالاً نخواهد رسید. از بابت این مصدومیت ناراحتیم و امیدواریم او بتواند هرچه سریع‌تر ریکاوری کند و بتوانیم در بازی‌های مهم پیش رو، مودریچ را داشته باشیم. در خصوص جانشین مودریچ، سبایوس شبیه‌ترین بازیکن به او در تیم ما است. هافبک‌های خوب دیگری مثل کاماوینگا و شوامنی برای جانشینی لوکا در دسترس داریم. اگرچه تجربه مودریچ غیرقابل
 جایگزینی است.»
 

ژاوی: هفته پیش بدترین عملکردمان بود
بارسلونا در هفته 32 لالیگا میزبان رئال بتیس است. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت: «بتیس تیم فوق‌العاده‌ای است و بخوبی می‌داند برای چه چیزی بازی می‌کند. از نظر جسمانی قدرتمند هستند و کیفیت فنی بسیار بالایی دارند. گویدو و ویلیام سطح بالایی دارند. بورخا، رودری و آیوزه سطح فنی بالایی دارند. سعی خواهیم کرد توپ را در اختیار داشته باشیم و بر بازی سلطه پیدا کنیم. باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم چون در بازی قبلی بدترین عملکرد فصل‌مان را داشتیم. حال فرصتی دیگر در لالیگا داریم.»

 
گواردیولا: هنوز چیزی تمام نشده
منچسترسیتی یکشنبه عصر در چهارچوب بازی‌های هفته 34 لیگ برتر انگلیس میهمان فولام است. پپ گواردیولا روز جمعه در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: «هنوز هفت بازی باقی مانده است. باید بازی خودمان را انجام دهیم. می‌دانم اگر وقتی در امارات پیروز می‌شویم، سپس مقابل ناتینگهام فارست مساوی کنیم چه می‌شود. حال باید به فولام برویم و مقابل تیمی فوق‌العاده بازی کنیم. هیچ چیزی تضمین شده نیست. بابت بازی اخیر خوشحالیم اما فقط همین. می‌دانم که 20 بازی باقی نمانده اما هفت بازی هم هفت بازی است. بخصوص با در نظر گرفتن این موضوع که ما در لیگ قهرمانان و رقابت‌های دیگر نیز حضور داریم. سوءتفاهم نشود، وقتی 10 امتیاز عقب بودیم نیز چنین شرایطی داشتیم. به بازیکنانم اعتماد دارم. آنها همان بازیکنان قبل هستند و هر روز باید آنها را ترغیب کنید تا مطمئن شوید همه چیز درست پیش می‌رود. شکست خوردن بخشی از رقابت است. ما اینجاییم تا تلاش کنیم و قهرمان شویم. حس و حال ما خوب است اما باید همه چیز را دوباره اثبات کنیم. چیزی تمام نشده است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی