صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هشت - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هشت - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۸

دیبالا و یورنته هم به فهرست مصدومان اضافه شدند

رم باخت، دست‌های مورینیو بسته‌تر شد

هفته سی‌و‌یکم سری A با باخت 3 بر یک رم در خانه آتالانتا به پایان رسید اما رم در این بازی چیزی بیش از 3 امتیاز را از دست داد. رمی‌ها نه تنها برگامو را با شکست 3 بر یک ترک کردند و فرصت بازگشت به رده چهارم جدول را از دست دادند بلکه نام دو بازیکن دیگر خود را به فهرست مصدومان و غایبان خود اضافه کردند. یکی از آنها دیه‌گو یورنته بود و دیگری پائولو دیبالا.
در دقایق پایانی این بازی که یکصدومین بازی رم با هدایت ژوزه مورینیو بود، یورنته که از ناحیه همسترینگ آسیب دید، با چشمانی گریان مجبور به ترک میدان شد. بعد از او هم دیبالا که ظاهراً قوزک پای چپش در نتیجه تکل خوسه لوئیس پالومینو آسیب دیده بود، در حالی که به زحمت می‌توانست پای خود را روی زمین بگذارد از میدان خارج شد. از آنجایی که رم تمام تعویض‌های خود را قبل از مصدومیت این دو بازیکن انجام داده بود، با خروج آنها از میدان، عملاً 9 نفره بازی را به پایان رساند. ژوزه مورینیو که پیش از این هم تعدادی از بازیکنانش را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، حالا با دست‌هایی بسته‌تر از قبل باید تیمش را برای پذیرایی از میلان در هفته آینده آماده کند.
مورینیو پس از این بازی در توضیح دلیل شکست تیمش و وضعیت آن برای بازی هفته آینده گفت: «اینکه ما بیش از اندازه توپ را آهسته به گردش در‌می‌آوردیم را قبول ندارم. به نظر من رم با محدودیت‌هایی که دارد، خیلی هم عملکرد خوبی داشت. حذف کردن حوادث از بازی غیرممکن است. همین حوادث هستند که نتایج بازی‌ها را تعیین می‌کنند اما به نظر من گل‌‌های آتالانتا واقعاً حاصل حوادث بودند. نیمه اول ما بر بازی سوار بودیم. موقعیت‌های چندانی نداشتیم اما کاملاً بر بازی مسلط بودیم. از نظر من میان دو تیم در نیمه اول تفاوت زیادی نبود. در نیمه دوم حتی بهتر هم شدیم و زمانی که 2 بر یک عقب افتادیم احساس می‌کردم که هر لحظه می‌توانیم ورق را برگردانیم اما یک حادثه دیگر سرنوشت بازی را مشخص کرد. با این حال من از بازیکنانم راضی‌ام.»
مورینیو افزود: «اگر شنبه مجبور شوم، خودم به میدان می‌روم. مشکلی نیست. رم تیمی متحد است که در سختی و مشکلات همیشه بازیکنانش اتحادشان را حفظ کرده‌اند و به نظرم هواداران به این تیم افتخار می‌کنند. ما بازی را 9 نفره به پایان بردیم اما حتی در همان وضعیت هم می‌شد گل دوم را بزنیم.»
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، به‌عنوان کارشناس، میهمان برنامه این شبکه در شب پخش بازی جالوروسی و آتالانتا بود. او در ارتباط زنده‌ای که با مورینیو برقرار شده بود، برای آقای خاص و تیمش آرزوی موفقیت کرد و گفت که به قدرت مرد پرتغالی برای مدیریت شرایط ایمان دارد.
مورینیو هم جواب جالبی به کاپیتان سابق رمی‌ها داد و گفت: «از تو متشکرم. ما نمی‌توانیم معجزه کنیم اما معجزه همین همدلی است که میان تیم‌ها و تمام شما هواداران وجود دارد. در المپیکو یا بیرون آن، هواداران اصول این بازی را درک می‌کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی