صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

 

دعوت 19 بازیکن به اردوی نوجوانان والیبال
سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران، ۱۹ بازیکن را به سومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد که در دو شهر تهران و تبریز پیگیری می‌شود. مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال پسر جهان از ۱۳ تا ۲۲ مرداد به میزبانی آرژانتین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران با کسب مقام نایب قهرمانی آسیا در سال ۱۴۰۱، سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده است. تیم والیبال نوجوانان ایران تاکنون دو مرحله اردوی آماده‌سازی خود را برگزار کرده است و برای سومین اردو، محمد وکیلی ۱۹ بازیکن را به اردو دعوت کرده است. مرتضی طباطبایی، سیدمتین حسینی، آرین محمودی‌نژاد، مرتضی نریمانی، عرشیا سعادتی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امیرعلی دولتی، پویا آریاخواه، نیما عزیزمحمدلو، محمدمانی علیخانی، سیدحسین زمانی، بنیامین علایی، ماهان برزکار، عمران گوگ جیلی، شایان مهرابی، پویا عرب، ابوالفضل مهدیان و محمدرضا آل جلیل بازیکنان دعوتی به این مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان هستند. بازیکنان دعوت شده باید عصر روز چهارشنبه (۳۰ فروردین) خود را به امیر خوش‌خبر سرپرست تیم در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون معرفی کنند. تمرینات این تیم تا روز یکشنبه سوم اردیبهشت در سالن پیکان تهران ادامه دارد.
 
برای حضور در بازی‌های آسیایی
کاروان ایران پایان خرداد بسته می‌شود
نشست ستاد عالی بازی‌های آسیایی در حالی برگزار شد که رشته‌ها به سه دسته تقسیم شدند اما تقسیم بندی و جایگاه رشته‌ها قطعی نیست. به گفته مسئولان کمیته ملی المپیک قرار است تا خرداد ماه فهرست رشته‌ها و ورزشکارانی که قرار است در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند، نهایی شود. البته طبق برنامه کمیته برگزاری بازی‌ها برای برخی رشته‌ها پایان اردیبهشت به عنوان آخرین زمان و برای برخی دیگر، پایان خرداد ماه به عنوان آخرین زمان اعلام شده بود. در همین رابطه مناف هاشمی، دبیر کل کمیته می‌گوید که در حاشیه نشست شورای المپیک آسیا در کویت در این رابطه صحبت شده و قرار است فهرست نهایی پایان خردادماه برای کمیته برگزاری بازی‌ها ارسال شود. با این شرایط دو ماه فرصت است تا آخرین ارزیابی‌ها روی عملکرد تیم‌های ملی رشته‌های مختلف صورت گیرد.

انتخاب 16 دو و میدانی کار برای قهرمانی آسیا
ترکیب تیم دوومیدانی نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد. پس از برگزاری چند مرحله رقابت انتخابی، ترکیب اصلی تیم دوومیدانی نوجوانان با حضور 16 ورزشکار شامل 6 دختر و ۱۰ پسر راهی مسابقات آسیایی می‌شوند. مریم احمدی، آتوسا آتش بجان، عسل علیقلی، معصومه یوسفی، زهرا معماری، مانی مختاری، ارسلان حمیدی، یاسین گل‌محمدی، یوسف آذریان، میعاد گودرزی، امیرمحمد رستمی، عباس محراب‌پور، سینا افشین‌فر، علی سروری و مهدی هفت‌چشمه دوومیدانی‌کاران اعزامی به قهرمانی آسیا هستند. تورج سپهوند، کاظم اسدی، راهبه فتاحی و کاوه موسوی به عنوان اعضای کادرفنی، دوومیدانی‌کاران نوجوان ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند. رقابت‌های دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا از هفتم تا دهم اردیبهشت سال جاری به میزبانی تاشکند در ازبکستان برگزار می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی