صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و سه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

حملات غیرمنصفانه به تیم هوادار
تیم هوادار بعد از شکست 6 بر یک مقابل استقلال با حملات غیرمنصفانه‌ای روبه‌رو شده است. تعدادی از کانال‌ها و حساب‌های هواداری در آستانه دربی بازیکنان این تیم را متهم به سهل‌انگاری و آسان‌گیری مقابل استقلال کردند. همچنین یکی از پیشکسوتان پرسپولیس مدعی شده که هوادار با این شکست راه قهرمانی استقلال با تفاضل گل بهتر را هموار کرده، در حالی که همه می‌دانند قهرمان لیگ بر اساس بازی مستقیم تعیین می‌شود. بازیکنان هوادار در روزهای گذشته نسبت به این اتهامات بی‌اساس واکنش نشان دادند و بابت انتشار این شایعه ابراز ناراحتی کردند. ساکت الهامی، سرمربی هوادار هنوز نسبت به این اتهام واکنشی نشان نداده است، ولی همه می‌دانند که او برای بازی مقابل استقلال چقدر انگیزه دارد و پیش از این هم توانسته بود مقابل آبی‌پوشان نتایج خوبی بگیرد.


مصدومیت مدافعان، مشکل جدید پیکان
مجتبی حسینی برای انتخاب خط دفاع تیمش در چهار بازی باقی‌مانده پیکان به دردسر افتاده است. سامان فلاح، مدافع ملی‌پوش و جوان این تیم به خاطر تصادفی که برایش پیش آمده از ابتدای 1402 به میدان نرفته و فعلاً مشغول درمان خود است. فلاح با شرایطی که دارد احتمالاً تا چند هفته دیگر نیز غایب خواهد بود. اتفاق بد دیگری که برای پیکان رخ داده، مصدومیت امیر شبانی دیگر مدافع این تیم است. شبانی در جریان دیدار با نفت آبادان از ناحیه همسترینگ دچار آسیب شد و با تعویض اجباری زمین بازی را ترک کرد. این کار حسینی برای انتخاب خط دفاع تیمش در بازی‌های آینده را سخت‌تر می‌کند. پیکان نگرانی برای سقوط ندارد، ولی امیدوار است که موقعیتش را در جدول ارتقا بدهد. آنها در ادامه دو بازی سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس دارند که می‌تواند در تعیین قهرمان لیگ هم مؤثر باشد.


ناراحتی خوراکچی از بی‌احترامی به پیشکسوتان فوتسال
محمود خوراکچی گفت که معطل شدن بازیکنان و مربیان سابق تیم ملی فوتسال برای تماشای بازی دوستانه این تیم مقابل ازبکستان کار درستی نبود. او درباره ماجرای ورودش به سالن گفت: «خیلی خوشحال شدم پس از مدت‌ها یک بازی بین‌المللی فوتسال را در ایران دیدیم. پس از برگزاری چند بازی دوستانه پیش از جام جهانی در ایران دیگر بازی بین‌المللی در کشورمان ندیده بودیم و خانواده فوتسال از این موضوع ناراحت بودند. البته برای ورود به سالن و تماشای بازی، تعدادی از پیشکسوتان و مربیان خوب ما بیرون سالن منتظر ماندند تا مجوز صادر شود اما متأسفانه به شکلی با ما برخورد کردند که اگر به تیم ملی تعصب نداشتیم، قطعاً راه‌مان را کج کرده و می‌رفتیم، اما به احترام کادرفنی و بازیکنان صبوری به خرج داده و وارد سالن شدیم.» سرمربی اسبق تیم کراپ الوند گفت: «مربیانی مثل علی رعدی، ناصر صالح، علی صانعی، شاهرخ رجبی، کاظم صادقی و جواد اصغری‌مقدم انتظار می‌کشیدند یک سرباز مجوز ورود به سالن را بدهد که این صحنه خیلی بد بود. اگر در بازی سه‌شنبه این اتفاق بیفتد دیگر به سالن نمی‌آیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی