صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

محرومیت، جریمه استفاده از لیزر
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که استفاده از لیزر توسط تماشاگران در استادیوم‌ها محرومیت در بر دارد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در نامه حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون به سرپرست سازمان لیگ آمده است: «باتوجه به شیوع استفاده از لیزر در ورزشگاه‌ها، مستند به مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال در صورت استفاده از لیزر یا وسایل مشابه در جریان مسابقات فوتبال توسط تماشاگران حاضر در استادیوم، باشگاه میزبان علاوه بر جرایم نقدی با تنبیه محرومیت از حضور تماشاگر در مسابقات آتی نیز مواجه خواهد شد.»
اولین بار در بازی تراکتور -  سپاهان در تبریز شاهد استفاده پرشمار تماشاگران از لیزر بودیم. در بازی جمعه مس – پرسپولیس در کرمان هم این اتفاق تکرار شد و بازیکنان پرسپولیس نسبت به آن معترض بودند.


سرمربی فوتسال ازبکستان:
امیدوارم برای اولین بار ایران را شکست بدهیم
بهادر احمدوف، سرمربی تیم فوتسال ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی امروز با ایران گفت: «ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. باعث افتخار ماست که می‌خواهیم با یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی کنیم. ما همیشه به ایران باخته‌ایم و حتی در جام جهانی ۹ بر ۸ مقابل این تیم شکست خوردیم. امیدوارم در این بازی برای اولین بار آنها را شکست دهیم.»
او ادامه داد: «وقتی با تیم‌های خوب دنیا بازی کنید برای بازیکنان خیلی خوب است. بازی با تیم ایران هم به ما تجربه می‌دهد و هم باعث آمادگی تیم ما می‌شود. مسلماً ما همیشه حمایت فدراسیون‌مان را داشته‌ایم و همیشه سعی می‌کنیم، خودمان را به مرحله‌ای برسانیم که بتوانیم با ژاپن و ایران مقابله کنیم. امیدواریم و تلاش می‌کنیم که بتوانیم در اولین فرصت قهرمان آسیا شویم و طلسم چندین ساله مقابل ژاپن و ایران را بشکنیم.»


کاپیتان فوتسال ازبکستان:
 روبروی شمسایی بازی کرده‌ام
رستم عمروف، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ازبکستان قدیمی‌ترین بازیکن این تیم است که بازوبند کاپیتانی را هم به دست می‌بیند. وحید شمسایی هم در نشست خبری به کنایه گفت که او از زمان مرحوم دهداری روبروی بازیکنان ایرانی بازی کرده است.
عمروف به سابقه بازی‌اش مقابل ایرانی‌ها اشاره کرد و گفت: «من حسین طیبی را خیلی خوب می‌شناسم و با هم دوست هستیم. من دروازه‌بان هستم و همیشه با دروازه‌بانان تیم‌ملی ایران در ارتباطم. می‌دانم دروازه‌بانان جدیدی در تیم‌ملی حضور دارند ولی قدیمی‌های‌شان را می‌شناسم. من خیلی مقابل شمسایی بازی کردم و او را به خوبی می‌شناسم. حتی سرمربی‌مان با آقای شمسایی بازی کرده است. من می‌توانم بگویم که شمسایی یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیکن‌های فوتسال است.»

جستجو
آرشیو تاریخی