صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و نه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و نه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۵

مصاحبه و خبر

انتقاد پیشکسوت استقلال از مظلومی
 منصور رشیدی بازیکن سابق استقلال درباره مشکلات مدیریتی این باشگاه گفت: «مشکلات مدیریتی در همه جا وجود دارد. متأسفانه دل‌مان خوش بود فتح‌الله‌زاده آمده است و او می‌تواند کارها را انجام دهد، ولی کلاً ناامید شدیم. برخی افراد هیأت مدیره از دوستان ما هستند، ولی چه کاری از دست‌شان برمی‌آید؟ اصلاً چرا مانده‌اند؟ چرا کاری کردند که بی‌جهت متهم شوند؟! پرویز مظلومی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد هیچ اطلاعی از کارهای حقوقی و قراردادها نداشته است. وقتی اطلاعی نداشتید چرا ماندید؟ بدبختی ما همین است که افراد بی‌اطلاع هستند.» رشیدی در پایان گفت: «به هر طریقی ماندن چه دلیلی دارد که دوستان ما می‌خواهند در استقلال بمانند؟ زبانم قاصر است و نمی‌دانم چه چیزی بگویم. وقتی اعضای هیأت مدیره نمی‌توانند کاری کنند به چه علت روی صندلی مدیریت می‌نشینند؟»

 
صادقی: حالا حالاها پول استرا را نمی‌دهند
 اوضاع هر چقدر از نظر کسب نتیجه برای استقلال در این فصل خوب پیش می‌رود و آنها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل همچنان مدعی اصلی کسب قهرمانی هستند، در بیرون زمین با بحران بزرگی مواجه است. از حذف دوباره از لیگ قهرمانان آسیا که تلاش آنها برای قهرمانی فصل گذشته را نقش برآب کرد تا بدهی‌های انبوه و مشکلات مالی و اختلافات که آینده روشنی را از این جهت پیش روی هواداران قرار نمی‌دهد. امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال و مدافع ملی‌پوش این تیم که همواره به‌عنوان یکی از منتقدین شرایط مدیریتی این تیم شناخته می‌شود، در تازه‌ترین صحبت‌های خود به چالش‌های اخیر آبی‌پوشان پرداخته است. مدافع اسبق آبی‌ها انتقادات خود را متوجه بخش مدیریتی کرده و مدعی است در بیرون از منطقه فنی اوضاع به سود این تیم نیست: «متأسفانه به غیر از این مورد، شرایط اصلاً خوب نیست. بازیکنان کاملاً حق دارند که به‌دنبال مطالباتشان باشند. زمان ما هم شرایط این‌طور بود. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف پرونده شکایت استراماچونی برطرف شود. بحث امروز در همه جا استراماچونی است و همه درباره او صحبت می‌کنند.» صادقی در ادامه گلایه‌های خود با اشاره به عدم مدیریت در موضوع مربوط به بدهی آندره آ استراماچونی که منجر به حذف این تیم از آسیا شد، گفت: «سه سال است که در مورد استراماچونی فقط حرف می‌زنند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند. در این مدت هم هیچ عزم ملی هم وجود نداشت که بخواهند پول او را پرداخت کنند. در غیر این صورت الان وضعیت این‌طور نبود. با وضعیتی که همه شاهد آن هستیم پول حالاحالاها پرداخت نمی‌شود. به غیر از عزم ملی وقتی پول هم در باشگاه وجود داشت بی‌کفایتی مدیران موجب شد پول پرداخت نشود.»

 
مؤمنی در تیررس هواداران
محمد مؤمنی یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال روز گذشته اظهار نظری کرد که با انتقاد تند هواداران استقلال مواجه شد. با توجه به حرف‌های مظلومی در برنامه تلویزیونی و همچنین مصاحبه روز گذشته مؤمنی، هواداران معتقدند که هیچ کدام از اعضای هیأت مدیره استقلال دلسوز این تیم نیستند و با این اوصاف هیچ کس پول استرا را جور نخواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی