اصولی: وضعیت تیم امید با تعامل فدراسیون و کمیته المپیک نهایی می‌شود

احسال اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه هیأت رئیسه فدراسیون گفت: «درباره موضوعاتی که در این جلسه صحبت شد و مصوباتی که داشتیم خدمت شما خواهم گفت. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه فوتبال، رسانه‌ها و خود هیأت رئیسه فوتبال بحث دعوای تیم امید بود که امروز بحث مفصلی روی این موضوع داشتیم. در این باره هم تاج و هم اعضای هیأت رئیسه بر سر این موضوع نقطه نظراتی را داشتند. همانطور که می‌دانید باید یک تعاملی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در جهت تشکیل این تیم برقرار شود که این موضوع در حال تکمیل شدن است و ان‌شاءالله این موضوع نهایی خواهد شد.»
 او ادامه داد: «بعد از صحبت در خصوص سرمربی تیم ملی بزرگسالان بنا براین شد تا در اسرع وقت رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد خود را به جلسه هیأت رئیسه بیاورند و اقدامات لازم در خصوص تیم ملی فوتبال امید کشورمان صورت بگیرد. گزینه‌هایی در خصوص سرمربی مد نظر است و پیشنهادات جمع آوری شده است و با انجام مذاکرات سعی می‌کنیم در کوتاه مدت به سرانجام برسد.»
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت حبیب کاشانی توضیح داد: «کاشانی هم از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شد و تعامل خوبی هم در این خصوص برقرار شده است و فدراسیون هم مشکلی در این باره ندارد و با هماهنگی که شکل خواهد گرفت جمع‌بندی آن را به اطلاع مردم کشورمان خواهیم رساند. نکته‌ای که وجود دارد و باید آن را بگویم این است که بحثی که امروز در جلسه هیأت رئیسه شد فنی و منطقی بود. تیم‌های ملی کشورمان زنجیروار به یکدیگر متصل هستند. در واقع بازیکنی که در تیم ملی جوانان بازی می‌کند پس از گذشت مدتی به تیم ملی امید می‌رود و بعد از آن هم راهی تیم ملی بزرگسالان می‌شود. همه اینها باید یک تعاملی با تیم ملی بزرگسالان داشته باشد و نظرهایی هم در این خصوص داده شود.»
 او ادامه داد: «بین کادر فنی تیم امید با تیم ملی بزرگسالان باید یک هماهنگی خوبی شکل بگیرد. این به این معنا است که باید تعامل صورت بگیرد تا بازیکنانی که تربیت می‌شوند، قابلیت این را داشته باشند که بین تیم ملی بزرگسالان و امید جابجا شوند و اصول فنی که آموزش می‌بینند با تیم ملی بزرگسالان یکسان باشد. این موضوع یکی از مباحثی بود که در مورد آن بحث شد و قرار است تاج در این باره هم پیشنهاد‌هایی را داده و در هیأت رئیسه درباره آن صحبت شود.»
اصولی درباره اینکه چه زمانی این موضوع نهایی خواهد شد اینطور صحبت کرد: «نمی‌توانم درباره اعلام نتیجه زمان تعیین کنم اما می‌گویم در کوتاه‌ترین زمان اعلام می‌کنیم. سر و شکل موضوع و چهارچوب آن مشخص شده و بر اساس آن چهارچوب تصمیم‌گیری خواهد شد و نتیجه را اعلام می‌کنیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی