صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۶

مشق نهایی دختران وزنه‌برداری پای پرواز کره

محک رکوردی در سمنان قبل از آزمون آسیایی

ایران ورزشی: بیست و یک دختر ملی پوش وزنه‌بردار از روز 8 فروردین 1402 در مهدیشهر سمنان اردو زدند تا قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا (گزینشی المپیک 2024) ضمن رسیدن به ترکیب اصلی اعزامی به این دوره از مسابقات، توانمندی رکوردی خود را برای کسب مدال و جمع کردن امتیاز ورودی به بازی‌های المپیک محک جدی بزنند. قطعاً دختران وزنه‌برداری ایران باتوجه به انگیزه و رشد قابل قبولی که در این مدت از خود نشان دادند، ثابت کردند که هدف‌های بزرگی برای درخشش دردنیای وزنه‌برداری در ذهن دارند. اهدافی که مطمئناً با کسب سهمیه و حضور تاریخی دختران وزنه‌برداری ایران در بازی‌های المپیک پاریس می‌تواند خیلی زودتر از آنچه در ذهن داریم به واقعیت مبدل شود.
کوروش باقری مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری دختران کشورمان با هماهنگی کادرفنی این تیم با دعوت از 21 بانوی وزنه بردار برای حضور در اردوی آمادگی تیم‌های ملی که به میزبانی مهدیشهر سمنان هم اکنون درحال برگزاری است، تقریباً هرآنچه وزنه‌بردار مدعی در بخش دختران بود را به اردوی آسیایی دعوت کرد تا دیگر جای هیچ حرف و حدیثی برای مدعیان حضور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان باقی نماند.«کوروش باقری» مدیر تیم‌های ملی فدراسیون وزنه‌برداری و سرپرست تیم‌های بانوان، سه مربی شامل خانم‌ها معصومه السادات بابایی، مینا عصفوری و سعیده عبدالملکی، از هفتم فروردین سال 1402 تا 13 اردیبهشت ماه در اردوی مهدیشهر در کنار وزنه برداران خواهند بود.
آنیتا فیضی از کردستان در دسته 49 کیلوگرم، پوپک بسامی از کرمانشاه، ریحانه کریمی از خراسان رضوی، عسل بهادری از همدان، غزل حسینی از خراسان رضوی، سیده زهرا حسینی از مازندران در دسته 59 کیلوگرم، فاطمه کشاورز از فارس، آیداعلایی از خوزستان، غزاله حسینی از خراسان رضوی، هانیه شریفی از اصفهان و بیتا ذبیحیان از مازندران در دسته وزنی 64 کیلوگرم، فروغ یونسی از بوشهر، الهه رزاقی از زنجان، ابریشم ارجمندخواه از تهران و لعیا کریمی از البرز در دسته 71 کیلوگرم، عسل کدخدایی از همدان در دسته وزنی 76 کیلوگرم، پریسا نورعلی ازالبرز، سیده الهام حسینی از لرستان و کیژان مقصودلو از کردستان دردسته وزنی 81 کیلوگرم، زینب شیخ حسن ارباب از البرز دردسته 87 کیلوگرم و نهایتاً فاطمه یوسفی از فارس در دسته وزنی 87+ کیلوگرم ملی‌پوشانی هستند که به اردوی سمنان دعوت شدند تا درپایان چکیده‌ای از شایسته‌ترین‌ها، برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا (گزینشی المپیک 2024) انتخاب شده و جواز حضور در جینجوی کره جنوبی را دریافت کنند. قطعاً تمرین اردویی دختران وزنه‌برداری در سمنان می‌تواند محک جدی برای سنجش توانمندی رکوردی آنها قبل از اعزام به رقابت‌های آسیایی 2023 باشد. محکی که می‌تواند عیار دختران وزنه‌برداری را برای کسب موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا برای کادرفنی مشخص کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی