صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

مخالفت شورای تأمین با افزایش سهمیه تماشاگران
باشگاه پرسپولیس از قبل از بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان در تهران به دنبال این بود که سهمیه تماشاگرانش را در ورزشگاه آزادی افزایش دهد اما شورای تأمین نه در این بازی و نه در بازی با سپاهان به این خواسته باشگاه پرسپولیس رضایت نداد. با این حال باشگاه پرسپولیس باز هم به شورای تأمین استان تهران نامه زد که در بازی امروز با ملوان سهمیه تماشاگرانش را افزایش دهد که به این موضوع باز هم توجهی نشد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس بلیت فروشی خود از این مسابقه را روی 5 هزار نفر تماشاگر برنامه‌ریزی کرد. رضا درویش تلاش دارد تا امروز مجدداً رایزنی‌های خود را برای بالا بردن سهمیه تماشاگران پرسپولیس افزایش دهد.


۴ ایراد اساسی «آزادی» برای میزبانی پرسپولیس
ورزشگاه آزادی به‌عنوان محل میزبانی پرسپولیس در آسیا با چند مشکل اساسی مواجه است که باید تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه نسبت به رفع آنها اقدام شود. پرسپولیسی‌ها با تعیین تکلیف بدهی‌های خود وضعیت نسبتاً مناسبی برای اخذ مجوز حرفه‌ای دارند اما نقایصی در مدارک این باشگاه وجود دارد که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای آنها را به اطلاع باشگاه پرسپولیس رسانده است. یکی از اصلی‌ترین مشکلات باشگاه پرسپولیس ایرادهای اساسی واردشده به ورزشگاه آزادی است که باید تا تاریخ 30 فروردین‌ به‌طور کامل رفع شود. مشکل نور، عدم دریافت گواهی ایمنی، مشکل درهای خروج اضطراری و سکوهای ورزشگاه آزادی 4 ایراد اصلی و اساسی واردشده به ورزشگاه میزبان پرسپولیس است که باید هرچه زودتر نسبت به رفع آنها اقدام شود. البته مالکیت ورزشگاه آزادی به‌عهده باشگاه پرسپولیس نیست و سرخ‌پوشان معتقدند این ایرادها را باید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که زیرمجموعه وزارت ورزش است برطرف کند و به همین دلیل نیز تاکنون اقدامی برای برطرف شدن آنها نشده است. پرسپولیسی‌ها در صورت برطرف نشدن ایرادهای ورزشگاه آزادی، استادیوم امام رضا(ع) مشهد را به‌عنوان میزبان به AFC معرفی خواهند کرد.


پیشنهاد پرسپولیس پذیرفته نشد
باشگاه پرسپولیس دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری در فوتبال زنان است اما تاکنون تیمی پیشنهاد سرخ‌پوشان را نپذیرفته است. توصیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های ایرانی مبنی بر تشکیل تیم بانوان باعث پیگیری باشگاه پرسپولیس در این زمینه شد.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمایل به خرید امتیاز یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتبال زنان دارد اما اکثر این باشگاه‌ها پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفتند و حاضر به فروش امتیاز تیم خود نیستند.
در بین باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر زنان تنها یک باشگاه پای میز مذاکره با پرسپولیس نشست که علاوه بر درخواست مالی قابل توجه خواستار حفظ تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان خود شد که مورد موافقت درویش قرار نگرفت.
همچنین چند باشگاه دسته اول بانوان فوتبال کشور آمادگی خود برای فروش امتیاز به پرسپولیس را اعلام کرده‌اند اما درویش فعلاً می‌خواهد تلاش خود برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری را ادامه دهد.

 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی