صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دیاباته چهارمین گزینه برای خط حمله است

فتح آبادی:امکان دارد در جام‌حذفی به استقلال بربخوریم

مسعود قراگزلو
روزنامه نگار

غلام فتح آبادی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس یکی از 7 فینال باقی مانده‌اش را برد اما هنوز کار سختی برای قهرمانی در لیگ برای سرخپوشان پیش‌بینی می‌کند .در رابطه با مواردی که برای قهرمانی در دو جام پیش روی پرسپولیس قرار دارد با مهاجم اسبق پرسپولیس گفت‌و‌گویی داشتیم.
چرا پرسپولیس با وجود ده نفره شدن مس رفسنجان برد سختی کسب کرد؟
بله، پرسپولیس اقتصادی برد . مس رفسنجان به جهت بازی با دیگر مدعیان قهرمانی به نوعی در تعیین قهرمانی نیز تعیین کننده است .در هر حال پرسپولیس سه امتیاز شیرین را کسب کرد تا امیدهایش پایدار بماند و منتظر دیدارهایش در جام حذفی باشد چون شانس قهرمانی اش نسبت به سایر تیم ها بهتر و هموارتر به نظر می‌رسد .به هر حال برای قهرمانی در لیگ هم پرسپولیس هفت فینال را پیش رو داشت که یکی از این هفت فینال را با موفقیت پشت سر گذاشت هر چند که شانس موفقیتش در جام حذفی بیشتر به نظر می‌رسد ضمن اینکه در این جام هم باید این نکته را مد نظر داشت که امکان رویارویی با استقلال در جام حذفی بسیار محتمل است.دیداری که به احتمال زیاد در صورت رویارویی سرخابی‌ها برنده‌اش قهرمان جام حذفی را مشخص
خواهد ساخت .
 در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل ملوان چه صحبتی دارید؟
ملوان از گذشته حریف سرسختی برای پرسپولیس بوده اما پرسپولیس تیم بهتری نسبت به میهمان است و از آنجا که  از سایر مدعیان عقب نماند، باید برنده شود و منتظر لغزش دو مدعی دیگر باشد .در هر صورت بازی پرسپولیس و ملوان جزو بازی‌های زیبا و جذاب این هفته خواهد بود جدا از بازی مقابل ملوان دیدار دربی و پیروزی در آن یک دیدار شش امتیازی برای سرخپوشان خواهد بود چون پرسپولیس یکی از رقبای اصلی اش را با برد در دربی از پیش رو برخواهد داشت.
در رابطه با شرایط مهاجمان پرسپولیس و کارآیی‌شان چه نظری دارید؟
دیاباته که از نظر من دوران اوجش را در استقلال گذراند و پس از جدایی از این تیم و رفتن به قطر و پس از آن حضور در پرسپولیس به‌دلیل مصدومیت‌های متوالی موفق نشد چندان مفید واقع شود .از این‌رو شاید ده تا پانزده دقیقه استفاده از این بازیکن ایده آل باشد و سه مهاجم دیگر پرسپولیس بازیکنان بهتری برای
گلزنی باشند .
در رابطه با تیم ملی و شانس موفقیتش با سرمربی جدیدش در جام ملت ها چه دیدگاهی دارید؟
قلعه نویی بهترین گزینه برای تیم ملی بود. من در زمان بازیگری هم رودرروی ایشان بازی کرده بودم. سرمربی تیم ملی با تیم‌های باشگاهی زیادی کار کرده و شناخت خوبی از بازیکنان لیگ دارد .ایشان در همین مدت کوتاه حضورش تغییرات خوبی در تیم ملی به وجود آورده که نمونه‌اش هم حضور مغانلو بود. به نظر می‌رسد با این تغییر باید یک بازیکن از بین طارمی و سردار آزمون  به‌عنوان وینگر بازی کند .فرصت خوبی تا جام ملت‌ها داریم از همین رو به موفقیت تیم ملی و شکسته شدن طلسم قهرمانی‌مان در جام ملت‌ها با حضور سرمربی جدیدمان خیلی امیدوارم هر چند که در این راستا امیدوارم بازی های دوستانه زیادی ترتیب داده شود تا سرمربی و تیم ملی با تدارک لازم و شناخت کامل سرمربی به مصاف حریفانش در جام ملت ها برود .

جستجو
آرشیو تاریخی