صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۷

خبر و مصاحبه

 

لیگ برتر بسکتبال زنان
تعیین قهرمان به بازی چهارم کشید
با پیروزی شهرداری گرگان در دیدار سوم مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، تعیین قهرمان این رقابت‌ها به دیدار چهارم کشیده شد. دیدار سوم مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان دیروز (سه‌شنبه) بین دو تیم شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان برگزار شد که در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۶۶ بر ۴۹ مقابل حریف خود به برتری دست یافت. این پیروزی در حالی برای گرگانی‌ها به دست آمد که آنها در دیدارهای اول و دوم فینال مقابل حریف خود متحمل شکست شده بودند. فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان به‌صورت ۳ پیروزی از ۵ برگزار می‌شود. بدین ترتیب تعیین قهرمان لیگ برتر بسکتبال به دیدار چهارم کشیده شد که این دیدار پنجشنبه برگزار می‌شود.
 
 
رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا
صعود تیم ملی ایران به نیمه نهایی
 تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل فیلیپین به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل این تیم پیروز شد و با اعلام فدراسیون حضور خود در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرد. پیش از این تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی و عربستان پیروز شده بود و در آخرین دیدار باید امروز ساعت ۱۲ به مصاف قطر برود. آراد حسینی، محمد مهدی حیدریان، حامد شمس، علی پیرزاده اهوازی، مصطفی انتشاری، علی سعیدی، علی حیدریان، حسین حیدریان، علیرضا علیپور و سروش قاسمی با هدایت مهدی قشقایی‌راد ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند. پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌ها تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و تیم دوم گروه A با تیم اول گروه B در مرحله نیمه‌نهایی دیدار می‌کنند تا تکلیف تیم‌های حاضر در فینال و رده‌بندی مشخص شود. دیدار فینال و رده‌بندی رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا روز ۲۸ اسفندماه برگزار می‌شود. نهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا تا ۲۸ اسفند به میزبانی بالی اندونزی برگزار می‌شود.
 

صدور حکم رؤسای فدراسیون‌ها تا پایان سال
یک شکایت، دلیل توقف صدور حکم رئیس گلف
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود. انتخابات فدراسیون گلف سوم بهمن ماه برگزار شده اما هنوز حکم ریاست حمید عزیزی صادر نشده است که آرش فرهادیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این رابطه می‌گوید: «دلیل تأخیر در صدور این حکم یک پرونده شکایت است که باید به دقت بررسی و تعیین تکلیف شود، سپس برای صدور حکم اقدام لازم صورت بگیرد.»
او در مورد حکم ریاست سایر فدراسیون‌هایی که انتخابات‌شان برگزار شده است، ادامه می‌دهد: «طی مراسمی ویژه همزمان حکم رؤسای جدید در اختیارشان قرار می‌گیرد. تمام تلاش‌مان این است که طی روزهای آینده و تا پیش از پایان سال این کار انجام شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی