استانکوویچ: VAR ما را احمق فرض نکند

 

دژان استانکوویچ، سرمربی سمپدوریا پس از باخت 4 بر 2 شب گذشته مردانش در خانه یوونتوس از عملکرد داور به خاطر پذیرش گل جنجالی آدرین رابیو که راه را برای پیروزی بانوی پیر هموار کرد، انتقاد کرد. مربی صرب که تیمش با تنها 12 امتیاز از 26 بازی در قعر جدول سری A قرار دارد، معتقد است در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم رابیو (گل سوم یوونتوس) از دست خود کمک گرفته اما VAR این اتفاق را نادیده گرفته است.
استانکوویچ به DAZN گفت: «سمپدوریا هر کاری می‌توانست انجام داد. در مقابل تیم بسیار قدرتمندی مانند یووه که از نظر کسب امتیاز تیم دوم جدول است (یووه به‌دلیل کسر 15 امتیاز در رده هفتم قرار دارد) ما خیلی خوب بازی کردیم اما خب وقتی گل‌های مفت می‌خورید نتیجه‌اش را هم می‌بینید. با این حال بازیکنان ما خیلی خوب توانستند به گل‌های خورده واکنش نشان دهند. نتیجه می‌توانست خیلی متفاوت پیش برود، اما آنها هرگز خودشان را نباختند. اگر قرار باشد ببازم، می‌خواهم با غرور باشد. روی گل سوم و چهارم خیلی اشتباه کردیم. ما باید روی دفاع از سانترها کار کنیم و شجاعت ایستادن در مقابل کسانی که در محوطه جریمه به هوا می‌پرند را داشته باشیم.»
استانکوویچ درباره صحنه جنجالی بازی هم گفت: «من یک ضربه آرنج روی آمیون دیدم که یک برخورد عادی محسوب شد. در مورد برخورد توپ با دست بازیکن آنها هم اگر داور و VAR دیدند که خطایی رخ نداده خب من هم حرف آنها را باور می‌کنم. اما امیدوارم اشتباه کرده باشم. شما می‌توانید آن صحنه را 20 بار تکرار کنید و باز هم خواهید دید که هند شد است. من به داور و VAR اعتماد دارم، اگر این چیزی است که آنها می‌بینند مشکلی نیست اما من دوست ندارم که احمق فرض شوم. متأسفم، شاید به هر حال ما این بازی را می‌باختیم، اما بازیکنانم لایق نتیجه بهتری بودند.»

جستجو
آرشیو تاریخی