دخیا و مارتینس جور کاسمیرو را کشیدند

در شبی که کاسمیرو، یونایتد را به دردسر انداخت، داوید دخیا و لیساندرو مارتینس جور او را کشیدند تا تیم‌شان به جای از دست دادن سه امتیاز، از یک تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون یک امتیاز بگیرد. یک تکل عجولانه توسط کاسمیرو برنامه بازی شیاطین سرخ را برابر ساوتهمپتون پرتلاش به هم ریخت اما نمایش دفاعی عالی دیگر بازیکنان تیم از یک فاجعه جلوگیری کرد.
دخیا دو مهار تماشایی انجام داد تا تئو والکات را در گلزنی ناکام بگذارد و نبرد خانگی تیمش برابر قدیس‌ها تماشایی‌تر شود. لیساندرو مارتینس و رافائل واران نیز با نمایش‌هایی شجاعانه و هوشمندانه، در کنار مدافعان کناری آرون وان‌بیساکا و لوک شاو که آنها نیز سخت تلاش کردند، میهمان پرانرژی را از دروازه تیم‌شان دور نگه داشتند. یونایتد حتی می‌توانست یک پیروزی را به دست بیاورد و اگر خوش‌شانس بود و ضربه برونو فرناندز در نیمه دوم به جای تیرک درون چهارچوب بود، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. این تساوی با توجه به کیفیت حریف، بدیهی است که نتیجه ناامیدکننده‌ای بود، اما شکست شوکه‌کننده لیورپول در خانه بورنموث در روز شنبه به این معناست که یونایتد یک هفته پس از تحقیر تاریخی آنها در آنفیلد، هنوز هم 8 امتیاز از مرسی‌سایدی‌ها جلوتر است. بنابراین اگر کاسمیرو عاقلانه‌تر تکل می‌زد الان یونایتد می‌توانست با فاصله دو رقمی با حریف دیرینه‌اش بین 4 تیم برتر جا داشته باشد.
برنده بی‌چون و چرای این بازی داوید دخیا بود. اریک تن‌‌هاخ سرمربی من‌یونایتد هفته پیش گفت که نمی‌تواند ضربه ضعیف سنگربان اسپانیایی‌اش مقابل رئال بتیس در هفته گذشته در لیگ اروپا را نادیده بگیرد، اما دروازه‌بان برگشت و بهترین عملکردش را مقابل قدیس‌ها انجام داد و با نجات دروازه شیاطین سرخ اشتباه هفته قبلش را جبران کرد. بازنده میدان هم کسی نیست جز کاسمیرو که مضطرب به نظر می‌رسید، اما او فقط باید خودش را مقصر بداند.
خطای ناشیانه کاسمیرو نه تنها او را از بازی هفته آینده یونایتد برابر فولام در جام حذفی بلکه از سه بازی بعدی تیمش در لیگ برتر که اولین آنها برابر نیوکاسل است، محروم خواهد کرد. البته او در لیگ اروپا می‌تواند شیاطین سرخ را همراهی کند.
جستجو
آرشیو تاریخی