خبر

 

قهرمانی مازندران در کشتی آزاد نوجوانان
درستکار ناظر عملکرد آینده‌سازان
رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی)، گرامیداشت شهید سجاد عفتی طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفند در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم مازندران به‌عنوان قهرمانی دست یافت. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان همراه با دبیر فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر به تماشای مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان نشست. این اولین مسابقه نوجوانان آزاد با هدایت بهنام احسان‌پور است که تا پیش از این عضو کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بود و امسال جای مجید ترکان را در تیم ملی نوجوانان برعهده گرفت. پژمان درستکار سرمربی تیم ملی آزاد که در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 بلگراد از احسان‌پور، دارنده مدال برنز سال 2019 در کادرفنی استفاده کرده بود، به همراه ابراهیم مهربان با حضور در سالن این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کرد.


وعده عجیب هادی ساعی
حداکثر سهمیه المپیک را به‌دست می‌آوریم
رئیس فدراسیون تکواندو وعده عجیبی برای کسب سهمیه داد. تکواندو که این روزها با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو است، از برگزاری تمام برنامه‌هایش در این فدراسیون گفت :«زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم تنها ۴ تکواندوکار در رنکینگ جهانی داشتیم که در حال حاضر سجاد مردانی آسیب‌دیده و میرهاشم حسینی هم تغییر وزن داده و دو تکواندوکار دیگر خداحافظی کرده‌اند. با این‌حال برای گرند اسلم 12 نفر دعوت شدند که دستمان برای انتخاب پر است.» ساعی با اشاره به اینکه با محدودیت‌های مالی شدیدی مواجه هستیم، ادامه داد :«با تمامی محدودیت‌ها و مشکلات به طور حتم در مسابقات پیشرو با تمامی توان و تیم کامل شرکت می‌کنیم تا حداکثر سهمیه المپیک را به‌دست بیاوریم. المپیک آسیایی در رشته تکواندو در پنج وزن از هشت وزن برگزار می‌شود و بلافاصله یک هفته پس از آن باید در مسابقات گرندپری رم شرکت کنیم که کار سخت و دشواری است. با وجود کمبود بودجه اما با تمام قوا در مسابقات حاضر می‌شویم و با توجه به اینکه می‌توانیم در المپیک در چهار وزن حاضر شویم، در حال حاضر چهار تیم المپیکی داریم که به مسابقات اعزام می‌کنیم. می‌خواهیم حداکثر سهمیه برای المپیک را به دست بیاوریم.»


ورزشکاران نابینا جایی برای تمرین ندارند!
محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از کمبود مکان تمرینات ورزشکاران گلایه کرد :«از زمانی که بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی هرندی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شده است، ورزشکاران نابینا و کم‌بینا فضای مناسبی برای تمرین ندارند و در بلاتکلیفی بسر می‌برند.» این انتقاد در حالی مطرح شد که تعدادی از ورزشکاران هم چندی پیش از اجاره سنگین مجموعه‌های ورزشی در همدان گلایه کرده بودند. مظلومی همچنین گفت :«برای اجاره سالن‌های مجموعه هرندی در زمان‌های مختلف مرتب با پیمانکار درگیر هستیم و همین مسأله باعث بلاتکلیفی ورزشکاران نابینا و کم‌بینا و برپایی اردوهای آنها در استان‌های مختلف شده است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی