صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۳

خبرگردی

غیبت اولادقباد مقابل تایلند
مسلم اولاد قباد که بازیکن تأثیرگذاری در ترکیب تیم ملی فوتسال به شمار می‌رود، در برد روز جمعه مقابل مصر آسیب دید و زمین را ترک کرد. بر اساس اعلام گروه پزشکی تیم ملی فوتسال این بازیکن لژیونر نمی‌تواند در دو بازی باقی‌مانده در تایلند به میدان برود. ایران در مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها یکشنبه به مصاف تایلند می‌رود. ایران در صورت شکست دادن تایلند در فینال احتمالاً با ژاپن روبه‌رو خواهد شد و این فرصت خوبی برای شمسایی است که انتقام شکست در فینال جام ملت‌های آسیا را از این تیم بگیرد.

 
شروع اردوی تیم نوجوانان در تهران
تیم فوتبال نوجوانان ایران از دیروز اردوی داخل تهران را شروع کرد و از هجدهم اسفند اردوی خود را در اصفهان برگزار می‌کند. ‎تیم نوجوانان خرداد 1402 در مسابقات جام ملت‌های زیر 17سال آسیا به میزبانی تایلند شرکت می‌کند. به این منظور اردوهای داخلی و برون مرزی این تیم در حال پیگیری است و پنجمین اردوی داخلی شاگردان حسین عبدی از دیروز با حضور بازیکنان به مرکز ملی فوتبال آغاز شد. اردوی شاگردان حسین عبدی تا ۱۷ اسفند ادامه دارد و هجدهم اسفند جهت برگزاری اردو به میزبانی باشگاه سپاهان راهی اصفهان می‌شوند. ‎اسامی ۳۳ بازیکن دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: ‎کسری طاهری، محمدفرزاد رحیمی، مهدی موسوی، اسماعیل قلی‌زاده (سپاهان اصفهان)، حسام نفری، رامین برزگر (ذوب آهن اصفهان)، ‎مجتبی ایوبی اصل (پرسپولیس تهران)، ‎آرشا شکوری، محمد‌حسین شریفی (استقلال تهران)، ‎امیرمحمد رزاقی‌نیا، سمیر حبوباتی، نیما اندرز، مانی غلامی، ایلیار رحمانی (کیا تهران)، ‎محمدامین رستمی، علیرضا همایی‌فرد، ابوالفضل موردی، امیرمهدی جان‌قوری، امیررضا جدی، رضا غندی‌پور (پیکان تهران)، ‎ابوالفضل ذلیخایی (پارسیان تهران)، امیرمهدی همدانی‌ها (سایپا)، ‎علیرضا آراسته (فولاد مشهد خراسان رضوی)، ‎علی حسنی، محمد عسگری، رئوف سلطانی، ضرغام سعداوی، عرفان درویش عالی، مهدی جنادله (فولاد خوزستان)، ابوالفضل جنادله (ملی حفاری)، ‎یعقوب براجعه (مس کرمان)، ‎ماهان صادقی (ملوان انزلی)، متین میرزازاده (فولاد).


مربی پیکان: بازی با ذوب‌آهن حساسیتی ندارد
 بازی پیکان – ذوب‌آهن تقابل مجتبی حسینی و مهدی تارتار است که در شروع لیگ بیست و یکم جای‌شان را روی نیمکت دو تیم عوض کردند. با این حال مربی پیکان معتقد است که این موضوع دلیلی برای حساسیت این بازی نیست. مجید محافظت‌کار که به جای حسینی محروم به نشست خبری رفته بود، گفت:‌ «شرایط دو تیم در جدول به هم نزدیک بوده و به همین دلیل بازی بسیار مهم است.» او درباره شناخت حسینی از ذوب‌آهن اضافه کرد: «این سؤال را باید خود حسینی جواب می‌داد. حسینی ریشه ذوب‌آهنی دارد، نیمی از زندگی حرفه‌ای‌اش را در ذوب‌آهن بوده، مربی و بازیکن در این تیم بوده و در کسب افتخارات این تیم نقش داشته است. امیدیان و زمانی هم از پیشکسوتان ذوب‌آهن هستند که در کادر فنی ما حضور دارند. این مسأله حساسیتی نخواهد داشت ولی جذابیت دارد. مجتبی حسینی در این اواخر که سرمربی ذوب‌آهن بود تیمی را تحویل گرفت که در 15 مسابقه فقط یک برد داشت و با حضور حسینی 4 برد آورد و در جدول لیگ ماند.»

جستجو
آرشیو تاریخی