خروجی جلسه دیروز هیأت رئیسه

بی‌فایده مثل همیشه!

امیررضا همایون
روزنامه نگار

فوتبال ملی در ایران بواسطه جدی شدن عزم مسئولان فدراسیون برای تعیین تکلیف سرمربی، روزهای عجیبی را سپری کرد. روزهایی که از جمعه هفته گذشته آغاز شد و همچنان هم به علت بی‌نتیجه ماندن جلسه روز سه‌شنبه هیأت رئیسه فدراسیون برای انتخاب گزینه نهایی تیم ملی فوتبال ادامه خواهد داشت.
تعلل از سوی مسئولان امر برای انتخاب سرمربی جدید و سامان دادن به اوضاع آشفته نیمکت تیم ملی در آستانه آغاز بازی‌های ملی آن هم در شرایطی که بسیاری از حریفان اصلی ما در جام ملت‌ها، تکلیف نیمکت خودشان را مشخص کرده‌اند، باعث ایجاد شبهاتی در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال می‌شود. مثلاً اینکه توافق‌هایی با یک سرمربی خارجی صورت گرفته اما به‌صورت رسمی آن را اعلام نمی‌کنند.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اتمام جلسه اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی را تا 20 اسفند ماه یعنی حدود 10 روز دیگر به‌صورت رسمی معرفی می‌کنند. صحبت‌هایی که مشخص می‌کند مسئولان بلند پایه این نهاد بدون اطلاع هیأت رئیسه با برخی گزینه‌های تیم ملی وارد مذاکره شده‌اند و حتی به توافق هم رسیده‌اند. با کمی تفکر می‌توان متوجه شد که هیچ نهاد ورزشی توانایی این موضوع که در مدت زمان 10 روز مذاکره را با گزینه‌هایش آغاز کند و در همان مدت هم با او به توافق برسد، ندارد. اتفاقی که احتمال نمایشی بودن جلسه روز گذشته را تقویت می‌کند. جلساتی که البته در فدراسیون فوتبال زیاد رخ داده و به گواه برخی اعضای هیأت رئیسه بخصوص در زمان ریاست مهدی تاج، موضوعی تکراری است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی