تاتنهام – چلسی، لیگ برتر انگلیس

فرصت خوب سفیدها برای تثبیت سهمیه

با شانس تثبیت جایگاه خود در رده چهارم جدول لیگ برتر، تاتنهام بعدازظهر امروز برای دربی پایتخت در شمال لندن از چلسی پذیرایی می‌کند.
 سفیدها در آخرین مسابقه خود با نتیجه 2-صفر مقابل وستهم یونایتد پیروز شدند، در حالی که بدشانسی آبی‌ها در شکست خانگی 1-صفر مقابل ساوتهمپتون ادامه یافت.
در حالی که بعید است آنتونیو کونته، مربی سابق چلسی، مقابل تیم سابقش روی نیمکت بنشیند - زیرا او به دوره نقاهت پس از عمل جراحی کیسه صفرا ادامه می‌دهد – دستیار او کریستین استلینی دوباره تاتنهام را هدایت خواهد کرد. تنها اتفاق قابل توجه در 45 دقیقه کسل کننده نخست بازی، فرار وستهم از یک ادعای بحث‌برانگیز دیگر در مورد پنالتی بود - اسپرز و چلسی می‌توانند در یک مورد با یکدیگر همدردی کنند - اما «تیم نیمه دوم‌‌ها» با گل‌های امرسون رویال و سون هیونگ مین اسپرز به چهار رده بالای جدول رسید.
 در حالی که نیوکاسل رده پنجمی و منچستر یونایتد رده سومی روز یکشنبه در فینال جام اتحادیه اروپا مبارزه می‌کنند، دربی آخر هفته لندن فرصتی عالی برای اسپرز است تا از نیوکاسلی‌ها دور شوند و فاصله را با شیاطین سرخ کاهش دهند.
تلاش برای پیش‌بینی اینکه کدام نسخه از تاتنهام هر آخر هفته به میدان خواهد رفت، کار احمقانه‌ای است، اما اسپرز اکنون در آستانه پیروزی در سه بازی خانگی پیاپی لیگ برتر با کلین شیت برای اولین بار از سال 2019 است.
در سمت مقابل صدای اعتراض و درخواست برخی از هواداران چلسی برای اخراج گراهام پاتر پس از باخت غم‌انگیز 1-صفر آخر هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون، بلندتر و بلندتر می‌شود، اما مدیران باشگاه همچنان به این درخواست‌‌ها بی‌اعتنا هستند.
جستجو
آرشیو تاریخی