خبر

تأیید پنالتی‌ها توسط کارشناسان
ابراهیم میرزابیگی، تورج حق‌وردی، نوید مظفری و نوذر رودنیل چهار کارشناس داوری بودند که تأکید کردند پنالتی اول پرسپولیس که با خطای سیاوش یزدانی روی محمد عمری حادث شده درست بوده است. البته کارشناسان تأکید کرده‌اند که این پنالتی را نه بیژن حیدری بلکه کمک داور اول او محمدرضا منصوری گرفته است. سه نفر از این کارشناسان هم پنالتی دوم پرسپولیس را درست دانسته‌اند و تنها نوید مظفری در این باره اظهار نظر نکرده است. همچنین اینکه گفته شده پریرا در موقعیت آفساید صاحب توپ شده هم از نظر برخی مشکوک اما از نظر برخی کارشناسان رد شده است.

 
گل دوم سپاهان آفساید نبود؟
در لحظه اول و بعد از گل دوم سپاهان به پرسپولیس این‌طور به نظر می‌رسید که شهریار مغانلو روی بیرانوند خطا کرده اما از تصویر پشت دروازه مشخص بود که خطایی رخ نداده و کارشناسان داوری هم روی این مسأله تأکید کرده‌اند. با این حال از تصویر تلویزیونی این‌طور به نظر می‌رسید که در هنگام ارسال توپ روی دروازه مغانلو یک نیم بدن جلوتر و در موقعیت آفساید بوده است. در این میان نوذر رودنیل گفته آفسایدی در کار نبوده اما هادی دزفولی گفته این گل آفساید بوده. دو، سه کارشناس دیگر هم گفته‌اند باید با دوربین دقیق‌تری این صحنه بررسی شود.

 
مشتری 100 میلیون دلاری برای پرسپولیس
روز سه‌شنبه نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال شد که محتوای آن حامل ادعایی شاید باورنکردنی باشد؛ تاجری ایران که ساکن کانادا است با اشاره به علاقه دوران کودکی و ۴۰ ساله‌اش به این تیم، خواهان مذاکره برای خرید آن و هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری شده است. فردی به‌نام الکس هادی‌تقی با معرفی خود به‌عنوان یک کارآفرین که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مالی در کانادا را بنیانگذاری کرده، به این شکل از علاقه خود برای مذاکره با مدیران تیم پرسپولیس برای در اختیار گرفتن تیم خبر داده است. جایی که او مدعی است به‌عنوان یک کارآفرین وجهه ویژه‌ای در کانادا به‌عنوان یک سرمایه‌گذار در بخش املاک محسوب می‌شود. این فرد که گفته از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده و همین حالا یک پروژه 580 میلیون دلاری در دست دارد، گفته: حاضرم ۵۰ میلیون دلار برای خرید باشگاه و ۵۰ میلیون دلار نیز برای بخش آکادمی، جذب بازیکنان داخلی و خارجی پیشنهاد دهم.


اخراج سرمربی جوانان پرسپولیس
بعد از باخت سنگین مقابل جوانان کیا در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های جوانان تهران که شانس قهرمانی سرخ‌ها را کم کرد، سرمربی تیم جوانان پرسپولیس از سمت خود برکنار شد. مهدی عطالو سرمربی تیم جوانان پرسپولیس از سمت خود کنار گذاشته شد تا احسان خرسندی جایگزین او شود. خرسندی که سابقه حضور در تیم‌های پایه و بزرگسال پرسپولیس را در کارنامه دارد، پیش از این به‌عنوان مربی در تیم جوانان پرسپولیس مشغول به کار بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی