نعمتی: از اعتماد کادر فنی ممنونم

این گل اتفاق خوبی در زندگی‌ام بود

 

سیامک نعمتی پس از برد 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی، گفت: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود. با تیم بزرگی بازی داشتیم. بازی خیلی سختی بود. تیم ما به این برد نیاز داشت. خدا را شکر.
او درباره شرایط خودش بعد از بازگشت به تیم هم گفت: اتفاقات سختی برای من افتاد. هواداران مثل همیشه پشت من بودند و من را حمایت کردند. جا دارد از کادرفنی تشکر کنم که این اعتماد را به من داشت. فکر می‌کنم خدا را شکر توانستم همه‌شان را سربلند کنم. امیدوارم این روند برای من و تیم ادامه داشته باشد. بتوانیم در هر دو جام رقابت کنیم و قهرمانی‌ها را به دست بیاوریم.
هافبک پرسپولیس در مورد اینکه پس از گلزنی اشک ریخت، گفت: واقعاً در آن لحظه حسی داشتم که دست خودم نبود. واقعاً هیچ پیغامی نداشتم. برای خودم، خانواده‌ام، کادرفنی، هواداران و همه خوشحال بودم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم بتوانم سربلند باشم و به تیم کمک کنم.
نعمتی در مورد اینکه می‌توان به او لقب سینمایی از گور برخاسته را داد، گفت: متأسفانه این فیلم را ندیده‌ام ولی دراماتیک بود. قشنگ بود. یکی از اتفاقات خوب زندگی برایم افتاد. از همه ممنون هستم.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی