رازی برای گلزنی ندارم

گولسیانی: با قلبم بازی می‌کنم، خدا نگاهم می‌کند

گئورگی گولسیانی بعد از دبل درخشان در پنالتی و نقش مؤثری که در برد تیمش داشت، در میکسدزون خبرنگاران گفت: مقابل تیمی سخت به برتری رسیدیم. خوشحالیم که از این مرحله عبور کردیم. به خاطر احترام به تیم سابقم من خوشحالی نکردم. آنها تیمی عالی بودند ولی من خوشحالم که بازیکنان ما تلاش خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم از این مرحله عبور کنیم. بازی کردن در نقش جهان حس خوبی داشت. من 3 سال در اینجا بازی کردم. جو خیلی خوبی دارد.
تو گل‌های مهمی مقابل سپاهان و استقلال به ثمر رساندی و در هر دو بازی دبل کردی. آیا رازی برای گلزنی در بازی‌های بزرگ داری؟
 نه رازی در کار نیست. من بهترین نمایشم را ارائه می‌دهم. با قلبم بازی می‌کند. خداوند مرا نگاه می‌کند و کمکم می‌کند. من خوشحالم که به تیمم کردم.
با توجه به روحیه خوبی که از این برد گرفتید فکر می‌کنید در لیگ برتر هم به صدر جدول برمی‌گردید؟
 لیگ برتر برای ما بسیار مهم است. ما باید انگیزه خودمان را تقویت کنیم. برای بازی بعدی باید 3 امتیاز را کسب کنیم. ما امتیاز‌های زیادی از دست دادیم و 10 بازی مانده و باید تمرکز کنیم.
یک درگیری هم در اواسط مسابقه با علی‌نژاد بازیکن تعویضی سپاهان داشتی. توضیح می‌دهی چه شد؟
 نه، اواخر بازی بود. من همیشه به همه بازیکنان احترام می‌گذارم. او پای من را لگد کرد و من از او پرسیدم که چرا به پای من ضربه زدی. من همیشه بازی منصفانه انجام می‌دهم و همواره به بازیکنان حریف احترام می‌گذارم. من به خاطر این ویژگی از سایر بازیکنان چنین احترامی را تقاضا می‌کنم.
ادامه فصل برای پرسپولیس چطور پیش خواهد رفت؟
 من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. اگر بهترین توانمان را ارائه دهیم، می‌توانیم قهرمان شویم.
هواداران پرسپولیس هم در ورزشگاه بودند و انرژی زیادی به شما دادند.
 آنها هوادارانی خاص هستند و امروز هم ما را حمایت کردند. برای همین ما گزینه دیگری جز قهرمانی نداریم. آنها نتیجه دیگری را از ما قبول نخواهند کرد. ما باید قهرمان شویم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی