ما قوی‌تر شدیم

ماتا: از قایدی و محبی راضی هستیم

با محرومیت سنگین سا پینتو در بازی حساس امروز استقلال مقابل ملوان در جام حذف روی ماتا روی نیمکت می‌نشیند. این مربی  پرتغالی دیروز هم به جای سرمربی استقلال به نشست خبری رفته بود.
دستیار سا پینتو پیش از بازی در جام حذفی با ملوان در نشست خبری این جملات را به زبان آورد: «بازی سختی پیش رو داریم و دیدار متفاوتی را نسبت به لیگ شاهد خواهیم بود. درباره جام حذفی صحبت می‌کنیم و در مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که تاریخ‌سازی کرده و شگفت‌انگیز بوده است. قبلاً هم گفته‌ایم اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید. ما نشان داده‌ایم خانواده خوبی بوده و متحدتر هستیم و نمی‌گذاریم کسی به داخل این خانه رخنه کند.»
مربی استقلال در تمجید از عملکرد قایدی که در هفته‌های گذشته ستاره استقلال بوده هم گفت: «هر زمان قایدی بازی کرده با تمام دل و جانش بازی کرده است. چه او گل بزند و چه نزند تلاش خود را کرده است. وقتی سطح تیم بالاست بازیکنان کلیدی خودشان را نشان می‌دهند. نه تنها قایدی، نفراتی مثل محمد محبی و آرش رضاوند نیز این شرایط را دارند. از همه مهم‌تر، تلاش تیمی برای بازیکنان این شرایط را فراهم می‌کند که بیشتر خودشان را نشان دهند. ما در مسیر خوبی قرار داریم و این هفته به خوبی تمرین کردیم. از تیم رفتار خوبی می‌بینیم و همه تلاش می‌کنیم به هدف مطلوب‌مان برسیم.»
ماتا از محبی هم این گونه تعریف کرده است: «محبی در مسیر خوبی حرکت می‌کند و تصمیم‌گیری‌اش خوب است. او به تیم کمک می‌کند و آن چیزی که از او انتظار داریم در زمین اعمال می‌کند. ما از رفتارش به طور کلی رضایت داریم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی