انفجار در اردوی اروگوئه؛ والورده و همتیمیها مقابل بیلسا!
اردوی تیم ملی اروگوئه در آستانه دیدار حساس مقابل اسپانیا، صحنه تنشهای شدیدی بوده است. فده والورده و جمعی از بازیکنان باتجربه، در گفتوگو با مارسلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی، از روشهای تمرینی سخت و تاکتیکهای تهاجمی او به شدت گلایه کردند. بازیکنان معتقدند جلسات فشرده تمرینی به مصدومیتها دامن زده و خواستار تغییر رویکرد به بازی بسته و ضدحملهای مقابل اسپانیا شدند.
اما بیلسا که به لجباز بودن معروف است، واکنشی تند نشان داد. او کل تیم را جمع کرد و به مدت ۴۸ دقیقه، با چشمانی خیره به زمین، صحبت کرد و بعضی بازیکنان را به تلاش برای اخراج خود متهم ساخت. او با صراحت گفت که دوران حرفهای تعدادی از این بازیکنان را ساخته و بر بازی رودررو برابر اسپانیا اصرار ورزید. بیلسا در پایان جلسه با جملهای جنجالی تأکید کرد که بازیکنان مصدوم را فقط به دلیل وفاداریشان به جام جهانی آورده است. این تنشها حالا سؤالات بزرگی درباره هماهنگی تیم اروگوئه در مهمترین بازی جام ایجاد کرده است.