در حافظه موقت ذخیره شد...
شرط 3 میلیون دلاری برای صدور رضایتنامه
قایدی به لیگ ایران برنمیگردد
باشگاه النصر امارات برای صدور رضایتنامه این بازیکن، مبلغ سه میلیون دلار تعیین کرده است؛ رقمی که پرداخت آن برای باشگاههای ایرانی بسیار دشوار به نظر میرسد.
در هفتههای اخیر از تراکتور و استقلال به عنوان دو مشتری اصلی قایدی نام برده میشد. البته استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، تا نیمفصل آینده امکان جذب هیچ بازیکنی را ندارد و عملاً از رقابت برای به خدمت گرفتن این ستاره خارج شده است. در سوی دیگر، تراکتور اگرچه از نظر قانونی مشکلی برای جذب بازیکن ندارد، اما پرداخت سه میلیون دلار برای دریافت رضایتنامه قایدی، مانعی بزرگ بر سر راه این انتقال محسوب میشود. با توجه به شرایط اقتصادی فوتبال ایران، تأمین چنین مبلغی برای یک انتقال بسیار بعید به نظر میرسد. در نتیجه احتمال بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران در مقطع کنونی بسیار کم است، مگر اینکه باشگاه النصر در خواسته مالی خود تجدیدنظر کند یا شرایط ویژهای برای انتقال این بازیکن فراهم شود. در غیر این صورت، حضور دوباره قایدی در لیگ برتر فعلاً منتفی به نظر میرسد و هواداران تیمهای ایرانی باید انتظار ادامه حضور او در فوتبال خارج از کشور را داشته باشند.
