اردوگاه سرخ

وضعیت جالب پایه‌ها در نیم فصل
در سه رده سنی مدعی قهرمانی
 تیم امید پرسپولیس که توسط عباس آقایی هدایت می‌شود در پایان نیم فصل و هفته پانزدهم با 28 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. امیدهای پرسپولیس نسبت به سایپای صدرنشین 5 امتیاز کمتر دارد.
تیم جوانان پرسپولیس که اخیراً در رأس کادر فنی‌اش دچار تغییر شد و بهادر عبدی جای حسن خان‌محمدی را گرفت صدرنشین این رده سنی است. جوانان پرسپولیس در پایان نیم فصل یعنی هفته پانزدهم این رقابت‌ها 33 امتیاز جمع کرده‌اند و یک امتیاز بالاتر از پیکان دارند.
تیم نوجوانان پرسپولیس اما شرایط نسبتاً خوبی ندارد و در رده هشتم جدول است. البته تیم احسان خرسندی 10 بازی انجام داده و نسبت به برخی تیم‌ها 2 و به بعضی دیگر سه یا چهار بازی کمتر دارد. اختلاف فعلی این تیم با کیا تیم صدرنشین این رده سنی 10 امتیاز است.
نونهالان پرسپولیس هم که توسط مسعود زارعی هدایت می‌شود وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی این رده سنی دارد. تیم مسعود زارعی در پایان هفته دوازدهم با دو امتیاز اختلاف از پاس قوامین صدرنشین در رده سوم قرار دارد و این تیم هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.
اما در بین برترین گلزنان رده‌های سنی مختلف نیما شکوهی‌نژاد و امیرحسین محمودی دو گلزن تیم جوانان باشگاه با 9 و 8 گل زده برترین گلزنان این رده سنی محسوب می‌شوند.


امید به بازگشت اورونوف
یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس استون اورونوف ستاره ازبکستانی این تیم است که پیش از بازی با تیم چادرملو اردکان و در زمان گرم کردن مصدوم شد و بعد از آن دیگر نتوانست سرخپوشان را همراهی کند. با این همه کادر پزشکی باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا اورونوف را به بازی با الغرافه قطر که روز ۱۴ آبان در لیگ نخبگان آسیا برگزار می‌شود برساند. شرایط اورونوف اما به گونه‌ای است که هنوز وضعیت دقیق او مشخص نیست و به نظر می‌رسد تا یکی دو روز آینده تکلیف این بازیکن برای بازی با الغرافه قطر مشخص خواهد شد.
 

سردرگمی درباره میزبانی از الغرافه
در حالی که فاصله زیادی تا دیدار مقابل الغرافه قطر در هفته چهارم لیگ نخبگان نمانده اما هعنوز وضعیت میزبانی از این مسابقه مشخص نیست. باشگاه پرسپولیس بعد از نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که احتمالاً این بازی به میزبانی دبی برگزار می‌شود اما بعدتر شنیده شد گزینه میزبانی در عمان هم مطرح است. بازی با الغرافه در تاریخ 14 آبان برگزار می‌شود و در کمتر از 8 روز تا این مسابقه تکلیف میزبانی مشخص نیست در حالی که مقدمات سفر، اسکان و تمرین هر دو تیم در محل میزبانی مشخص باشد.
 

مسئولیت‌پذیری گاریدو
در جلسه با درویش
در جلسه اخیر سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گاریدو ضمن شنیدن انتظارات مدیران و هواداران باشگاه به درویش کاملاً حق داد و خود را بابت عدم موفقیت بازیکنان در امر گلزنی سرزنش کرد. سرمربی اسپانیایی که در نشست‌های خبری خود نشان داده است اخلاق عجیبی دارد در جلسه با درویش هم تعجب مدیرعامل پرسپولیس را برانگیخت. او بابت باخت‌های تیمش در لیگ نخبگان بسیار ابراز تأسف کرد و بی‌آنکه اسمی از بازیکن خاصی ببرد مسئولیت شکست‌ها را پذیرفت و قول داد هرچه سریع‌تر مشکل گلزنی و عدم اعتماد به نفس بازیکنان در این امر را حل کند.
 

اولین انتقاد از جابه‌جایی‌های امیری
وحید امیری در این فصل در پست‌های مختلفی به میدان رفته و به نوعی آچار فرانسه تیم گاریدو بوده اما اسماعیلی حلالی می‌گوید: «وحید امیری هر بازی در یک پست بازی می‌کند که این خوب نیست، او در پرسپولیس از لحاظ پست بازی سردرگم شده و همین موضوع باعث می‌شود که او نتواند کیفیت ایده‌آل خودش را به نمایش بگذارد.» امیری غیر از دفاع و وینگر چپ در دفاع و وینگر راست هم بازی کرده و مهاجم سایه هم بوده است.
 

سرماخوردگی گندوز
در آستانه بازی با شمس‌آذر الکسیس گندوز دروازه‌بان سرخ‌ها دچار سرماخوردگی شد. تصاویر آخرین تمرین پرسپولیس قبل از این بازی مربوط به روز جمعه نشان می داد گندوز با پوششی عجیب و استفاده از یک بادگیر در حال تمرین است. ابتدا تصور می‌شد این به خاطر وزش بادهای سرد شدید اطراف تهران در دو سه روز گذشته بوده اما دیروز مشخص شد گلر الجزایری سرخ‌ها  دچار سرماخوردگی شده است و به همین خاطر از لیست خط خورد و بازی دیروز را از دست داد.

جستجو
آرشیو تاریخی