خبر و مصاحبه

ششمین کلین‌شیت متوالی اخباری
محمدرضا اخباری که عملکرد مناسبی در بازی‌های ابتدایی فصل جاری در ترکیب گل‌گهر سیرجان از خود به نمایش گذاشته، مقابل ذوب‌آهن هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت و رکورد بی‌نظیر خود را ارتقا داد. اخباری که پیش از این در 5 بازی متوالی گل‌گهر دروازه خود را بسته نگه داشته بود، مقابل ذوب‌آهن هم گلی نخورد تا این رکورد به 6 کلین‌شیت متوالی برسد. دروازه‌بان 31 ساله و باتجربه گل‌گهر سیرجان از مجموع 7 مسابقه امسال تیمش در لیگ برتر تنها یک‌بار در هفته اول مسابقات مقابل ملوان دروازه‌اش باز شده و بعد از آن دیگر گلی نخورده است؛ آماری که او را در صدر جدول بهترین گلرهای لیگ برتر قرار داده است.
 

بدهی ملوان کمتر از ۵۰ میلیارد تومان
تیم فوتبال ملوان با یک بازی معوقه و 15 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. این در حالی است که اوضاع مالی ملوان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر اصلاً خوب نیست. این باشگاه هنوز نتوانسته حامی مالی جذب کند، ضمن اینکه از فصل گذشته هم بدهی‌هایی دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد بدهی فقط مربوط به بازیکنان و مربیان فصل گذشته نیست بلکه برخی هتل‌ها، فروشگاه‌ها و مؤسساتی که خدماتی به این باشگاه شمالی ارائه کرده‌اند نیز مطالباتی دارند. برخی گمانه‌زنی‌های غیررسمی این مبلغ بدهی را 50 تا 60 میلیارد تومان ارزیابی کردند. ناخدا غلامرضا امینی مدیرعامل باشگاه ملوان می‌گوید: «باشگاه ملوان دارای بدهی است، اما اجازه بدهید مبلغ دقیق آن را اعلام نکنم. البته بدهی کمتر از 50 میلیارد تومان است.»
 

ذوب‌آهن‌: پنالتی ما دیده نشد
تیم ذوب‌آهن اصفهان در دقیقه ۸۵ صاحب موقعیت فوق‌العاده گلزنی شد که پس از دفع محمدرضا اخباری، باز هم می‌توانست به گل دست پیدا کند و در این بین صحنه‌ای مشکوک‌ به پنالتی رخ داد. پس از دفع دروازه‌بان گل‌گهر، مرتضی تبریزی مترصد استفاده از ریباند موقعیت به‌دست آمده بود که در ادامه با تکل نادر محمدی سرنگون شد و توپ به کرنر رفت. با وجود اینکه در مسابقه از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده می‌شد، این صحنه مورد بازبینی قرار گرفت اما داوران رأی به ادامه مسابقه دادند. باشگاه ذوب‌آهن از کمیته داوران تقاضا دارد که صحنه به وجود آمده را مورد بازبینی دقیق‌تری قرار دهد و در این خصوص پیگیری‌های خود را انجام خواهد داد.


عبدی: اول فصل دقیقی را می‌خواستیم
مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر درباره انتخاب سعید دقیقی به عنوان جانشین مارکو اورلیو می‌گوید: «دقیقی را از ۲ سال پیش که رقیب مستقیم ما بود، می‌شناختم و فصل قبل هم که خوب امتیاز گرفتند. ما در ابتدای فصل با او صحبت کردیم اما شرایط مهیا نبود. الان در خدمت ایشان هستیم و تغییر سرمربی هم فرصت می‌خواهد‌. به نظرم ایشان صاحب سبک هستند و ما از دقیقی حمایت خواهیم کرد.» او با اشاره به آکادمی باشگاهش اینطور می‌گوید: «الان تیم دوم ما که در لیگ سه حضور دارد، از بازیکنان جوان استفاده می‌کند و آکادمی ما بزودی به سمت حرفه‌ای شدن می‌رود تا بتوانیم هارمونی لازم را داشته باشیم و از دسترنج خودمان استفاده کنیم.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی