صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و نه - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و نه - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

 غلامپور همچنان روی نیمکت
در حالی که به نظر می‌رسید با آمدن پیتسو موسیمانه، بهزاد غلامپور از کادرفنی استقلال کنار برود، او همچنان در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد. غلامپور که قبل از این سابقه همکاری با آندره آ استراماچونی، فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام را داشت، حالا این بار با سرمربی آفریقایی تیم به کارش در استقلال ادامه خواهد داد.
قبل از این صحبت‌هایی مطرح شده بود که موسیمانه در کنار سایر دستیارانش، مربی دروازه‌بان هم دارد و نیازی به حضورغلامپور نیست.
 این در حالی است که در نشست خبری دیروز و مراسم معرفی سرمربی جدید استقلالی‌ها مشخص شد غلام‌پوردر کنار کادر موسیمانه همچنان روی نیمکت آبی‌ها خواهد بود. بعد از اعلام این خبر اینطور که به نظر می‌رسد این تصمیم آنقدرها هم خوشایند عموم نبوده و حالا باعث اعتراض هواداران شده است.


آنالیزور موسیمانه؛ امروز در تهران
آنالیزور موسیمانه امروز به تهران می‌رسد. در شرایطی که از سرمربی جدید استقلالی‌ها به همراه دستیارانش دیروز در نشست خبری رسماً رونمایی شد، با اعلام موسیمانه آنالیزور او که در اولین تمرین استقلالی‌ها هم حضور نداشت، امروز به تهران می‌رسد تا در کنار همکارانش کارش را در لیگ برتر ایران شروع کند. بنابراین در شرایطی که قبل از این انتقادات زیادی مبنی بر عدم آنالیز صحیح تیم‌ها به سهراب بختیاری‌زاده شده بود، حالا موسیمانه قصد دارد تا با حضور آنالیزورش خلأ این موضوع را برطرف کند.


خروج موقت محمدی از لیست
با توجه به مصدومیت مهرداد محمدی وینگر استقلالی‌ها، احتمال خروج موقت او از لیست استقلال وجود دارد.
محمدی که در بازی با تیم النصر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ناحیه درشت نی ساق پای چپ دچار مصدومیت شده بود، با نظر پزشکان سه ماهی از میادین دور خواهد بود که احتمالاً به همین دلیل فعلاً از لیست استقلال خارج شود.
قبل از این هم او در ابتدای فصل به‌خاطر محرومیت از سوی کمیه انضباطی مدتی از لیست استقلال خارج شده بود و حالا فقط 8 هفته بعد از شروع مسابقات لیگ برتر، مجدداً از لیست آبی‌پوشان خارج خواهد شد. اینطور که به نظر می‌رسد فصل بیست و چهارم، فصل محمدی نبوده و او باید با بدبیاری‌ها دست و پنجه نرم کند.


چشمی به بازی با الهلال می‌رسد
روزبه چشمی کاپیتان دوم استقلالی‌ها برخلاف شنیده‌ها احتمالاً به بازی مقابل الهلال عربستان می‌رسد. در حالی که مدافع استقلالی‌ها در بازی مقابل السد در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا مصدوم شده بود و با نظر پزشکان مدتی از میادین دور خواهد ماند، حالا طبق اعلام کادرپزشکی آبی‌پوشان، او به احتمال زیاد به بازی مقابل الهلال خواهد رسید.
در شرایطی که چشمی یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بوده و حضور او خبری خوش برای استقلالی‌ها است، روبن نِوِس، هافبک پرتغالی و مغز متفکر عربستانی‌ها به دلیل آسیب‌دیدگی زانو به مدت ۳ تا ۴ هفته ازمیادین دور خواهد بود که این موضوع قطعاً به نفع استقلالی‌ها خواهد بود. مصدومیت نِوِس به معنای از دست رفتن یکی از مهره‌های کلیدی الهلال در خط میانی است.
 او به عنوان مغز متفکر تیم ژرژ ژسوس شناخته می‌شود و غیبتش در مصاف با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم قطعاً یک چالش بزرگ برای الهلال خواهد بود.


نشست خبری موسیمانه بعد از اولین تمرین
نشست خبری پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلالی‌ها در شرایطی دیروز برگزار شد که قبل از این اولین جلسه تمرینی او با شاگردان جدیدش برگزارشده بود.
سرمربی جدید آبی‌پوشان و دستیارانش که قبل از این در اولین جلسه تمرینی بعضی نکات فنی را مطرح کرده و با شاگردان خود آشنا شده بودند، حالا در نشست خبری دیروز هم با پاسخ به سؤال خبرنگاران و دیدار با پیشکسوتان باشگاه رسماً کار خود را در این تیم شروع خواهند کرد.


فرصت 7 روزه جذب بازیکن آزاد
استقلال فقط 7 روز تا جذب بازیکن آزاد فرصت دارد. در شرایطی که استقلالی‌ها نیاز مبرم به جذب مهاجم دارند و موسیمانه هم بعد از ورود به این تیم، درخواست خود مبنی بر این موضوع را به مدیران استقلال داده است، آبی‌ها حالا برای جذب بازیکن آزاد فقط 7 روز فرصت دارند و در صورتی که در این 7 روز اقدامی انجام ندهند باید به اجبار تا نیم‌فصل برای جذب مهاجم جدید صبر کنند. البته که به نظر نمی‌رسد استقلالی‌ها از میان بازیکنان آزاد موجود بتوانند به گزینه مطلوبی برسند و اینطور که به گوش می‌رسد حتی مسئولان باشگاه هم امیدی به جذب بازیکن در این 7روز ندارند و قصد دارند که این موضوع را در نیم‌فصل پیگیری کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی