صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و نه - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و نه - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اکبرپور: امیدوارم استقلال احیا شود

موسیمانه ابتدا دفاع را سروسامان می‌دهد

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال حرف‌های خود درباره استقلال را با این جملات شروع کرد: «حواشی و مشکلات مدیریتی مهم‌ترین عامل در جهت تخریب استقلال است، که در روح و روان بازیکنان نیز اثرگذار است. این در حالی است که اکثر تیم‌ها مشکلاتشان را درون خودشان حل و فصل می‌کنند اما در تیم استقلال مسائل درون باشگاهی روز به روز بغرنج‌تر شد و کادر مربیگری دائم درگیر حواشی بودند و نتیجه آنکه استقلال که لیگ نخبگان آسیا را با صدرنشینی آغاز کرده بود، به رتبه ششم جدول 12تیمی این رقابت‌ها سقوط کرده است و در جدول لیگ برتر هم جایگاه خوبی ندارد.»
علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال، در مورد انتخاب پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی استقلال هم در ادامه گفت: «به هرحال مربی‌های مختلف به باشگاه  معرفی می‌شوند و براساس رزومه سرمربی را جذب می‌کنند. موسیمانه  سرمربی توانمندی است و شاید سبک بازی استقلال را تغییر دهد. مدیریت وقتی سرمربی را انتخاب می‌کند یعنی به او باور دارد، پس باید به یک درک و همکاری مشترک برسند. موسیمانه با توجه به اینکه دستیارانش را خودش انتخاب کرده و به خلقیات و عملکرد همدیگر واقف هستند و بازیکنان خوبی هم جذب استقلال شده‌اند، می‌توان امیدوار بود که استقلال را احیا کند.»
پیشکسوت استقلال درباره باز‌ی‎‌های پیش روی استقلال هم این توضیحات راداد: «استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد، موسیمانه در ابتدای کارش  با خیبری روبه‌رو می‌شود که با سرمربی جدید قطعاً با انگیزه بالا و با هدف برد وارد این کارزار می‌شود. به هر حال، موسیمانه اول راه است و تا به شناختی از بازیکنان و فضای لیگ برسد زمان می‌برد، ضمن اینکه سبک فوتبال آفریقا با همه جای دنیا تفاوت دارد. موسیمانه باتوجه به شرایط فعلی استقلال ممکن است ابتدا شیوه تدافعی را در پیش بگیرد و بتدریج هجومی بازی کند.»
او درباره بازی استقلال مقابل النصر در لیگ نخبگان می‌گوید: «استقلال در بازی با النصر دفاعی بازی کرد، در حالی که تیم‌های عربی در دفاع ضعف دارند و اگر استقلال هجومی بازی می‌کرد، شاید نتیجه تغییر می‌کرد. اما نقاط قوتی در خط حمله استقلال هم ندیدیم. استقلال باهدف نباختن به مصاف النصر رفت که بازهم با شیوه دفاعی باخت.»
بازیکن تکنیکی سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا برخی از پیشکسوتان از آوردن سرمربی خارجی انتقاد کردند، نیزاین واکنش را نشان داد: «من در این خصوص چیزی نشنیده‌ام.»

جستجو
آرشیو تاریخی