خبر و مصاحبه

اداره مالیات حساب تراکتور را بست
بدهی مالیاتی باشگاه تراکتور به اداره مالیات باعث شده تا امروز حساب این باشگاه بسته شود. این بدهی برای دو سه سال اخیر و مبلغی بالای ۵۰ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود. ظاهراً در پی این بدهی حساب برخی از مدیران سابق و فعلی این باشگاه هم بسته شده است. پیگیری‌ها حکایت از این دارد که ظاهراً برخی از نزدیکان به این باشگاه تمایلی به پرداخت این بدهی ندارند و معتقد هستند هزینه‌های جاری تیم فعلاً در اولویت است. باید دید زنوزی مالک باشگاه در این خصوص چه تصمیمی می‌گیرد.


وضعیت عجیب در نفت مسجدسلیمان
نفت مسجدسلیمان که تا همین چند سال قبل در لیگ برتر حضور داشت و بعضاً نتایج فوق‌العاده‌ای کسب می‌کرد، بعد از سقوط به دسته پایین‌تر نتوانسته به سطح اول فوتبال ایران برگردد و این روزها شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد. نفتی‌ها که در ابتدای فصل جاری علی‌اصغر کلانتری را به عنوان سرمربی خود برگزیدند، در 7 مسابقه ابتدایی فصل 6 باخت و یک پیروزی کسب کردند و در حالی که کلانتری هم از این تیم جدا شد و چند مربی بومی روی نیمکت نفتی‌ها بودند، آنها مقابل پیکان مدعی در خانه دو بر یک شکست خوردند. در جریان بازی نفت و پیکان، هواداران در ورزشگاه مسجدسلیمان شعارهای زیادی را درباره حضور سرمربی بومی در رأس کادرفنی سر دادند. در چنین شرایطی باید دید چه کسی در روزهای آینده سکاندار هدایت نفت مسجدسلیمان در لیگ یک خواهد شد. سرمربی جدید نفت کار سختی برای خروج این تیم از بحران و بالا کشیدن آن در جدول رده‌بندی دسته اول خواهد داشت.


جعفرپور: انتظار از ۸ ملی‌پوش سپاهان بیش از اینهاست
مهدی جعفرپور، پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره شکست این تیم مقابل شارجه امارات در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 می‌گوید: «ما به چیزی جز پیروزی تیم فکر نمی‌کردیم. تیمی که لقبش طوفان زرد آسیا بوده است و سابقه نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، نباید بر اثر اشتباهات بچگانه گل دریافت کند. از بازیکنان سپاهان شش بازیکن عضو تیم ملی فوتبال ایران و دو بازیکن ملی‌پوش کشورشان هستند، بنابراین هشت بازیکن سپاهان ملی‌پوش هستند. طبیعتاً انتظار کیفیت بیشتری از این بازیکنان ملی‌پوش داریم.»
او با طرح خاطره‌ای از بازی بنیادکار ازبکستان - سپاهان ایران در طول دوران بازی‌اش این طور می‌گوید: «خاطرم هست که در بازی با بنیادکار ازبکستان، لب هادی عقیلی بشدت آسیب دید یا محرم نویدکیا با آرنج شکسته مقابل بنیادکار بازی کرد. در دوران ما بازیکنان با جانفشانی و تعصب برای سپاهان بازی می‌کردند، اما در حال حاضر شاهد این هستیم که حتی برای وارد آوردن یک فشار اولیه روی پای بازیکن حریف، به غیر از دو بازیکن سپاهان، بقیه بازیکنان خیلی خوب عمل نمی‌کنند. »
 

جستجو
آرشیو تاریخی