انتقال سه ساعته دقیقی شائبه برانگیز بود

مالک شمس‌آذر: مثل تولید ماکارونی استعداد پرورش می‌دهیم

مهرزاد نجفیان مالک شمس‌آذر درباره پایان کار سعید دقیقی در این تیم می‌گوید: «او دست ما را در حنا گذاشت. نمی‌شود طی سه ساعت به توافق برسند و انتقالی به این سرعت شائبه‌برانگیز بود.
 محدودیت‌هایی در انتخاب سرمربی وجود داشت. با این حال به جمع‌بندی رسیدیم که مهاجری را به خدمت بگیریم تا امسال را سر کنیم.
 شمس‌آذر پتانسیل بسیار بالایی دارد و نیروهای جوان و مستعدی داریم.» او درباره شرایط تیمش این طور می‌گوید: «مالک باشگاه شمس‌آذر قزوین با تمجید از شرایط فنی تیم فوتبال این باشگاه به تسنیم گفت: «اگر مدیریت خوبی بر این بازیکنان داشته باشیم، شگفتی‌ساز می‌شویم. این مسأله نیازمند ثبات در مدیریت تیم و حضور فردی باتمرکز و وفادار بالای سر بازیکنان است. ما به جوانگرایی گرایش داریم و بهترین استعدادهای کشور را جذب کردیم. به آینده این جوانان امیدوار هستیم و نتیجه خواهیم گرفت. شمس‌آذر مرکز تولید استعداد است و 12 بازیکن فصل گذشته شمس‌آذر به سایر تیم‌های لیگ برتر منتقل شدند.
همان‌طور که ماکارونی و آرد تولید می‌کنیم، باور داریم که باشگاه ما در فوتبال هم استعدادپرور باشد. در مقابل بودجه‌های هزار میلیاردی باشگاه‌های دیگر، ما به پرورش استعداد گرایش داریم.»
 او در مورد انتصاب رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه پیکان به‌عنوان مشاور باشگاه شمس‌آذر می‌گوید: «مدیرعامل کار سنگینی در فوتبال ندارد و کار بیشتر دست کادر فنی است! خطیبی دوست قدیمی و همشهری ماست و دوست داشتیم مشاور ما در این وضعیت باشد. ما از تجربیات دیگران استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم آزمون و خطا نکنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی