اردوگاه آبی

غیبت کاپیتان در تمرینات استقلال ادامه دارد
حسینی در انتظار کمیته انضباطی
تیم فوتبال استقلال جمعه در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر صفر برابر ذوب‌آهن اصفهان شکست خورد. اما نکته جالب اینکه حسین حسینی کاپیتان این تیم، در تمرینات بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن هم همچنان غایب بود.  با صلاحدید کادرفنی استقلال تمرین امروز این تیم تعطیل شد تا بازیکنان پس از استراحت راهی فرودگاه شوند تا برای بازی مقابل النصر در لیگ نخبگان آسیا عازم دبی شوند.


جلالی به النصر رسید
ابوالفضل جلالی بازیکن تیم فوتبال استقلال مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار مقابل النصر عربستان ندارد. جلالی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ نتوانست در دیدار اخیر این تیم برابر ذوب‌آهن به میدان برود، با رفع این مشکل می‌تواند برای استقلال به میدان برود. جلالی در فیفادی گذشته دچار مصدومیت شد و با وجود همراهی تیم‌ملی در دیدار با ازبکستان، این تیم را در بازی با قطر همراهی نکرد و به تهران بازگشت.
بررسی‌های اولیه از مصدومیت جلالی و دردی که داشت، نشان می‌داد که او به احتمال زیاد به بازی با النصر نمی‌رسد اما پس از بررسی دوباره مشخص شد او مشکلی برای همراهی استقلال در بازی با حریف عربستانی ندارد.


جباری: هلدینگ ضعیف عمل می‌کند
علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکست این تیم در خانه گفت: «اصلاً اینگونه شکست سابقه نداشته و اگر در گذشته اتفاق افتاده، تکرار نشده بود. مدیریت باشگاه و هلدینگ ضعیف عمل می‌کنند و شهریاری (رئیس هیأت مدیره) فکر می‌کند چون در صبا باتری بوده اینجا همه کاره است. او خیلی پر مدعا است. استقلال را دارند نابود می‌کنند.» او درباره وضعیت باشگاه استقلال اظهار کرد: «اکنون همه چیز به هم ریخته است و کمر به نابودی استقلال بسته‌اند. قبلاً هم با مدیرانی که معرفی می‌کردند، تیم هیأت مدیره نداشت و مدیرعامل انتخاب می‌کردند. هلدینگ پنج شرکت دارد که آنها دوست ندارند تیم‌داری کنند ولی پرسپولیس را به بانک‌ها داده‌اند که خوب کار می‌کنند و آنها را تغذیه می‌کند. اما در استقلال یک مدیر گذاشته‌اند و فکر می‌کنند که چون در صبا باتری بوده اینجا هم می‌تواند باشد. متأسفانه استقلال را دارند نابود می‌کنند.»علی جباری درباره معرفی مربی جدید استقلال بیان کرد: «من او (موسیمانه) را نمی‌شناسم، مگر آفریقا تاکنون در دنیا مربی داشته است؟ من که چیزی نشنیده‌ام. در قهوه‌خانه نشستند و با او قرارداد بستند. هر کسی را که آوردند متأسفانه بیکار بوده است. آن کسی هم که خوب بوده، نگذاشتند کار کند. اینطوری که نمی‌شود تیم درست کرد.»


 احتمال برگزاری جلسه هیأت مدیره در هفته آینده
به ادعای خبرگزاری آنا احتمالاً جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال هفته آینده برگزار خواهد شد. استقلالی‌ها در نظر دارند تا با برگزاری این جلسه، گزارشی از اقدامات اخیر و فرایند انتخاب سرمربی خارجی جدیدشان به مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس ارائه دهند. همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر تغییرات در باشگاه استقلال به گوش می‌رسد که تا این لحظه چیزی تأیید نشده و خبری به صورت رسمی اعلام نشده است. استقلالی‌ها بعد از پروسه‌ای طولانی بالاخره موفق شدند با پیتسو موسیمانه که اهل آفریقای‌جنوبی است به توافق نهایی برسند تا این مربی جایگزین سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت تیم شود و در ادامه سکان هدایت آبی‌ها را به دست بگیرد.


پایان درگیری سمیعی و خانی
پرونده شکایت فرشید سمیعی مدیرعامل فعلی و علیرضا خانی عضو سابق هیأت رئیسه باشگاه استقلال بالاخره مختومه شد. در حالی که این دو به دلیل درگیری لفظی شدید از یکدیگر شکایت کرده بودند، حالا با برگزاری دادگاه و رضایت طرفین این درگیری به پایان رسید تا این شکایت ختم به خیر شود. طبق شنیده‌ها در این جلسه ابتدا سمیعی شکایت خود را پس گرفت و در ادامه خانی هم از شکایتش صرف‌نظر کرد تا این پرونده جنجالی با رضایت طرفین بسته شود.


شکایت مطهری به فیفا
 ارسلان مطهری مهاجم سابق استقلال بابت مطالباتش به فیفا شکایت کرد. مطهری که به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد و همچنین مطالباتش با استقلالی‌ها درگیر است، این بار شکایت خود را به فیفا برد. از آنجایی که شکایت او هنوز در مراجع قضایی داخلی در حال بررسی بوده و به آن رسیدگی نشده است، به نظر نمی‌رسد این پرونده مورد توجه فیفا قرار گرفته و اقدامی در زمینه آن انجام شود. اینطور که پیداست مهاجم سابق آبی‌پوشان سعی دارد تا از طریق ایجاد هجمه در رسانه‌ها مسئولان استقلال را تحت فشار قرار دهد تا مطالباتش را پرداخت کنند که البته به نظر می‌رسد این روند جواب نمی‌دهد و طرفین باید توافق کنند تا مطهری به طلبش برسد.

جستجو
آرشیو تاریخی