پاشازاده:باید مدیران پاسخگوی هواداران و پیشکسوتان باشند

مهدی پاشازاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست تلخ استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: «مباحث زیادی برای بررسی وجود دارد. مگر می‌شود قبل از بازی کاپیتان تیم را بیرون بگذاری؟ چرا مسائل به این سادگی اصلاً مدیریت نمی‌شود؟ چه اتفاقی در استقلال در حال رخ دادن است؟
این همه گفتیم مدیریت اشتباه استقلال را به این روز انداخته اما کسی گوش نکرد. آقایان واقعاً خجالت بکشید! شما الان باید پاسخگوی هواداران و پیشکسوتان باشید.
 بیایید مصاحبه کنید. خواسته هواداران را در ورزشگاه هم که شنیدید. باز هم قصد رفتن ندارید؟ من جای شما بودم از خجالت آب می‌شدم. قطعاً منافعی دارید که برایتان خیلی مهم است.»
پیشکسوت استقلال ابراز نگرانی کرد که دیگر تیمی با این نام وجود ندارد: «به نظر من که دیگر تیمی به نام استقلال وجود ندارد. الان اسم این باشگاه که دست شماست استقلال است؟
قطعاً خیر. آقایان یک دورهمی تشکیل داده‌اند. من این را ثابت می‌کنم به لطف آقایان کسانی در باشگاه استقلال فعالیت می‌کنند که کشته مرده پرسپولیس هستند. مدارکی دارم که برخی آقایان حاضر در استقلال تا همین چند وقت پیش با استقلالی‌ها می‌جنگیدند. هیأت مدیره ما پرسپولیسی شده، برخی کارمندان باشگاه پرسپولیسی هستند. برایمان دردناک است که ببینیم طرف با همه استقلالی‌ها سر جنگ داشت اما الان در ساختمان باشگاه استقلال کار می‌کند. چطور شده که پای آنها به استقلال باز شده؟ یکی جواب ما را بدهد.»
او در واکنش به انتخاب سرمربی جدید بلافاصله پس از بازی با ذوب‌آهن (با خنده) گفت: «لااقل همین را توضیح دهند که چطور تا دیدند عرصه برایشان تنگ شده سرمربی جدید معرفی کردند؟ ا
اگر این مربی انتخاب شده بود چرا گذاشتند کار به باخت سنگین بکشد و از او رونمایی نکردند؟ چطور نیم ساعت بعد از بازی از او رونمایی کردند؟
 پاسخ همه این سؤالات مشخص است و نیازی به هیچ توضیحی نیست. هواداران خودشان همه چیز را می‌بینند و می‌دانند.»

جستجو
آرشیو تاریخی