مصاحبه وخبر

ذوالفقارنسب: نباید حریفی را دست کم گرفت
بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال در رابطه با عملکرد تیم ملی در دیدار با قطر اظهار داشت: «یکی از بازی‌های خوب تیم ملی را در سال‌های اخیر شاهد بودیم. تیم ملی با اعتماد به نفس بالایی بازی را شروع کرد و توانست تیم قطر را به خوبی کنترل کند. تیم ملی کشورمان بموقع به گل رسید و اختلاف گل به وجود آمده و نتیجه قابل توجه به بازیکنان ما اعتماد به نفس زیادی داد. عملکرد کادر فنی و بازیکنان بسیار مثبت بود.»
 او بیان داشت: «امیدوارم که بازیکنان و کادر فنی همین کیفیت را حفظ کنند و راه خود را ادامه دهند. همه تیم‌ها مانند قطر غافلگیر نمی‌شوند، پس باید حواسمان را در سایر دیدارها جمع کنیم. انگیزه و بازسازی جسمی بازیکنان خیلی مهم بوده و این وظیفه کادر فنی است که این موارد را مدیریت کند. توصیه من به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی این است که هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و با دیدی حرفه‌ای به مصاف حریفان رفت. چون ممکن است تیم‌های ضعیف‌تر با دفاع قوی جلوی ما قرار بگیرند و ما باید آماده این چالش‌ها باشیم.»


پیگیری تمرینات تیم ملی نوجوانان در امان
دومین تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از حضور در اردن جمعه شب به وقت تهران در مجموعه پولو امان برگزار شد. در زمان ورود اعضای تیم ایران برخی اردنی‌های حاضر در این مجموعه پر رفت و آمد، در مقابل ورودی زمین قرار داشتند که بلافاصله از این محل پراکنده شدند تا تمرین نوجوانان کشورمان با آرامش بیشتری برگزار شود. پس از تشکیل حلقه اتحاد، ملی‌پوشان به گرم کردن بدن خود پرداختند. هدف اصلی این تمرین مرور بازپس‌گیری توپ و انتقال ناگهانی جهت بازی بود. آب و هوای پاییزی اردن سبب شد ملی‌پوشان کشورمان از لباس‌های گرمتری برای این تمرین استفاده کنند. زمین چمن مصنوعی مجموعه پولو کیفیت مطلوبی برای تمرین کردن ندارد که این موضوع علاوه بر کاهش کیفیت تمرین مشکلاتی را برای تیم ایران ایجاد کرده است.


 

جستجو
آرشیو تاریخی