خوردبین: گاریدو بشدت از باقری استقبال کرد

بازیکن باید تابع دیسیپلین سرمربی‌اش باشد

محمود خوردبین در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی در رابطه با شرایط پرسپولیس مقابل السد گفت: بازی در قطر راحت نیست اما بازیکنان پرسپولیس انگیزه بالایی دارند که اولین برد خود را در لیگ نخبگان مقابل السد کسب کنند به همین دلیل حتماً طوری باانگیزه و بابرنامه بازی خواهند کرد که به اولین بردشان در این رقابت‌ها برسند. ما تیم بسیار خوبی داریم. بازیکنان ایرانی نشان داده‌اند که در آسیا بهترین هستند و نمونه‌ای از قدرتشان را مقابل قهرمان جام ملت‌ها نشان دادند و ثابت کردند که در آسیا بهترین هستند.مشاور مدیرعامل پرسپولیس در ادامه افزود: حضور هواداران ایرانی در قطر موجب شد تا با حمایت آنها بازیکنان تیم ملی یکی از بهترین بازی‌ها و نتایج خودشان را مقابل قطر ارائه دهند. این بار هم خیلی امیدوارم تا روز دوشنبه هواداران پرسپولیس و عاشق ایرانی در قطر تیم پرسپولیس را حمایت کنند تا این بار هم پرسپولیس بهترین نتیجه را رقم بزند و اولین برد باارزش خودش را مقابل حریف در لیگ نخبگان رقم بزند.
خوردبین درباره مصدومان و محرومان پرسپولیس برای این بازی گفت: اورونوف و کنعانی‌زادگان مصدوم هستند که حتماً حضورشان خیلی می‌توانست به تیم کمک کند اما حتماً بقیه بازیکنان طوری تلاش خواهند کرد که بهترین نمایش تیمی را شاهد باشیم. سعید صادقی هم به صلاحدید گاریدو و دلایل انضباطی از سوی سرمربی تیم محروم شده است. به هر حال هر مربی دیسیپلین خاصی دارد و بازیکن باید تابع نظر سرمربی تیم باشد.
سرپرست سابق پرسپولیس در خصوص بازگشت کریم باقری و تأثیرش در این تیم گفت: گاریدو و کریم باقری با یکدیگر در فضایی بسیار خوب صحبت کردند و سرمربی تیم استقبال خیلی خوبی از باقری داشت و نسبت به کار با او بشدت ابراز تمایل کرد. حضور کریم باقری خیلی به تیم کمک خواهد کرد خصوصاً از لحاظ روانی که خیلی به حضور فردی مثل او در تیم نیاز داشتیم.
خوردبین در رابطه با شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و بازی تیمشان با شمس‌آذر نیز گفت: باید همه امتیازها را کسب و از عنوان قهرمانی فصل قبل‌مان دفاع کنیم. برد خوبی مقابل چادرملو کسب کردیم که ما را به نزدیکی صدر جدول رساند. هر چند فعلاً تیم سپاهان با یک بازی بیشتر در صدر است اما حتماً تیم شمس‌آذر را هم شکست داده و بار دیگر در صدر قرار خواهیم گرفت. پرسپولیس به هیچ وجه نباید صدر را از دست بدهد و حتماً گاریدو و بازیکنانش برای این مهم تمام تلاش خودشان را انجام خواهند داد.

جستجو
آرشیو تاریخی