سالن کنفرانس

 پیروانی: باید حاشیه‌ها
را کمتر کنیم
امیرحسین پیروانی سرمربی موقت تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شکست مقابل استقلال خوزستان می‌گوید: «به استقلال خوزستان بابت کسب برد تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنانم برای اینکه تا آخرین لحظه تلاش کردند، خدا قوت می‌گویم. بازی از نظر تاکتیکی خوب بود و دو تیم بارها ایجاد موقعیت کردند. تیم استقلال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد ولی ما هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم بویژه از دقیقه ۶۰ به بعد. در لحظه آخر هم اتفاقی افتاد که به‌زعم ما پنالتی بود ولی داور تصمیم دیگری گرفت که به آن تصمیم احترام می‌گذاریم.» او با اشاره به حواشی اطراف تیمش این‌طور می‌گوید: «بازی‌ها ادامه دارد و باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم و یکسری حاشیه‌ها را کمتر کنیم تا در آینده موفق باشیم. فوتبال ادامه دارد و امیدواریم در بازی‌های آینده با کسب نتیجه بهتر جایگاه‌مان را در جدول سروسامان دهیم.»


میرزاپور: VAR باید برای
 همه تیم‌ها باشد
 ابراهیم میرزاپور، مربی دروازه‌بان‌های خیبر خرم‌آباد با انتقاد از داور بازی تیمش مقابل چادرملو می‌گوید: «تمام کسانی که بازی را دیدند، متوجه شدند که حق تیم ما، باخت نبود و متأسفانه روی دو اشتباه داوری این اتفاق افتاد. ما همیشه برای قشر داوران احترام زیادی قائل بوده‌ایم، اما در بازی با سپاهان آن اتفاق افتاد و در این بازی هم روی دو صحنه که به نظر خیلی از کارشناسان خطا نبود و برخورد عادی فوتبال محسوب می‌شد، پنالتی اعلام شد. اگر VAR هست، باید برای همه باشد. نمی‌شود یک هفته در این شهر باشد و یک هفته آن شهر. یا VAR را بگذارید و یا نگذارید. نمی‌شود ۵-۶ بازی را انتخاب کنید. الان دو بازی است که ما ضرر می‌کنیم. اگر قرار است VAR باشد، باید برای همه باشد تا حق کسی خورده نشود.» او با تمجید از عملکرد خیبر در نیمه دوم این‌طور می‌گوید: «در نیمه دوم بازی بسیار خوبی داشتیم تا جایی‌که دروازه‌بان‌ ما خیلی کم‌کار بود. موقعیت‌های گلزنی بسیار خوبی داشتیم که متأسفانه به گل تبدیل نشد. باید خودمان را برای بازی استقلال آماده کنیم و از موقعیت‌هایی که گیرمان می‌آید، به خوبی استفاده کنیم.»


اخباری: پنالتی‌های ما درست بود
سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان تیمش را شایسته پیروزی مقابل خیبر خرم آباد می‌داند: «ما تمرینات و شناخت خوبی از تیم خیبر داشتیم. باید بگویم تیم خیبر یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته یک بود که ما هر دو بازی خود برابر این تیم در فصل گذشته را باختیم و می‌خواستیم این طلسم را بشکنیم که شکستیم. در این دیدار توانستیم با سواد فوتبالی بازی کنیم و خوشحالم که بازیکنان ما درحال پیشرفت هستند. بالغ بر 60 درصد بازیکنان ما از لیگ یک هستند و حق‌شان حضور در این لیگ برتر بود. امیدوارم که دیده‌ شوند.» او درباره عملکرد داور بازی که بشدت از سوی خیبری‌ها با انتقاد همراه بود این‌طور می‌گوید: «درباره داوری نمی‌خواهم صحبت کنم، اما دو پنالتی که گرفته شد صددرصد درست بود و یک پنالتی سومی هم باید برای ما گرفته می‌شد، اما داور چنین اعتقادی نداشت. گلی هم که زدیم کمک‌داور کمی عجله کرد. گل‌مان سالم بود و قطعاً اگر مارکو (سرمربی خیبر) دوباره بازی را ببیند متوجه این موضوع خواهد شد که پنالتی‌ها درست بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی