استقلال خوزستان 3 مس رفسنجان 2

مشکل نویدکیا نبود

تیم مس رفسنجان بدون سرمربی مستعفی‌اش(محرم نویدکیا) به اهواز رفت و بازی نسبتاً خوبی هم ارائه داد. در دقیقه 26 فرشید باقری هافبک پیش‌کشیده مس رفسنجان با ضربه زمینی محکمی دروازه احمد گوهری را باز کرد. در حالی که بازی در نیمه اول رو به اتمام بود روی اشتباه مدافع مس دروازه این تیم باز شد.
 استارت انفجاری ابولفضل کوهی با ارسال خوب او همراه شد و توپ به شکل عجیبی به گل تبدیل شد، داور بعد از بازبینی طولانی صحنه در نهایت گل را به سود استقلال اعلام کرد، این صحنه مشکوک به خطای هند نونس بود که در نهایت به نظر می‌رسد که توپ به دست مهدی‌زاده برخورد کرد و به گل تبدیل شد. در آخرین ثانیه‌های وقت اضافی نیمه اول باز میزبان به گل رسید. یک و دو موفق بیفوما و کاینا نونس به مهاجم تکنیکی استقلال خوزستان رسید و او با حرکت انفرادی و تماشایی و در نهایت با ضربه چیپ توپ را به گل تبدیل کرد.
 استقلال خوزستان نیمه دوم را هم با برتری آغاز کرد. در دقیقه 58 بعد از رد شدن گل استقلال خوزستان بلافاصله بیفوما با پاس کات بک نونس را در موقعیت گلزنی قرار داد و گل سوم استقلال خوزستان به ثمر رسید. در دقیقه 88 مسی‌ها یکی از گل‌ها را پاسخ دادند.ارسال مهدی شریفی روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر چکشی برزای به گل تبدیل شد و فاصله به یک گل رسید.
جستجو
آرشیو تاریخی