مرضیه جعفری:

کمتر کسی فکر می‌کرد از مرحله گروهی صعود کنیم

مرضیه جعفری، سرمربی خاتون بم درباره سطح رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا و عملکرد خاتون بم، اظهار داشت: «سطح این بازی‌ها بسیار بالا بود و تیم‌های حاضر به خصوص نماینده استرالیا، جزو قدرت‌های جهان بودند. در کل تمامی بچه‌ها تلاش خود را کردند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای ایران باشند.»
او بیان کرد: «هدف ما این بود تا از دور گروهی بالا برویم و موفق شدیم به عنوان نماینده شایسته ایران صعود کنیم. بچه‌ها کار بسیار بزرگی انجام دادند و کمتر کسی فکر می‌کرد که از مرحله گروهی صعود کنیم. خدا را شکر که این اتفاق افتاد. بچه‌ها نشان دادند خانم‌های ایرانی این توانایی را دارند تا به موفقیت‌های بالاتر برسند و مردم ایران را خوشحال کنند.»
سرمربی تیم خاتون بم عنوان کرد: «در لیگ برتر فعلاً همان ۱۰ تیم هستند و به طور قطع لیگ باکیفیتی خواهیم داشت. اول فروردین باید در جام باشگاه‌های آسیا بازی کنیم و تا اسفند هم دیدار تدارکاتی نداریم. یکی از نقاط ضعف ما این است که زیرساخت‌های فوتبال بانوان کم است و باید زیرساخت مناسب ایجاد شود. در این مدت که در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشتیم، فدراسیون فوتبال و مسئولان هیأت فوتبال کرمان و اداره کل ورزش و جوانان و حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و خیلی حمایت کردند.»

جستجو
آرشیو تاریخی