اردوگاه آبی

تلاش برای تسریع درمان جلالی
تلاش‌ها برای رسیدن ابوالفضل جلالی مدافع استقلالی‌ها به بازی با ذوب‌آهن همچنان ادامه دارد. مدافع آبی‌پوشان که در جریان اردوهای تیم ملی مصدوم شده بود، طبق نظر کادر پزشکی به تقابل با شاگردان ربیعی نمی‌رسد.
البته که تلاش‌های تیم پزشکی همچنان ادامه دارد تا شاید این بازیکن در فاصله یک روز مانده به این رقابت، بتواند در ترکیب استقلال قرار گیرد. همچنین کادر پزشکی استقلال امیدوار است مصدومیت جلالی تا زمان بازی با النصر برطرف شده و او به این مسابقه برسد بلکه این مهره کلیدی بتواند به تیمش برای پیروزی مقابل نماینده عربستان کمک کند. طبق برنامه استقلال یک آبان باید در ورزشگاه راشد دبی امارات به مصاف النصر برود.
 

غیبت رضاوند به دلیل سرماخوردگی
آرش رضاوند هافبک استقلال احتمالاً به دلیل سرماخوردگی بازی مقابل ذوب‌آهن را از دست خواهد داد. در فاصله یک روز مانده به شروع رقابت ذوب‌آهن با شاگردان سهراب بختیاری‌زاده، طبق خبرهای شنیده شده از اردوی استقلالی‌ها، رضاوند سرما خورده و احتمالاً به این دلیل در ترکیب استقلال مقابل ذوبی‌ها نخواهد بود.
او در هفته هفتم لیگ برتر هم مقابل تیم هوادار در ترکیب اصلی حضور نداشت و باید دید آیا سرماخوردگی می‌تواند باعث شود تا او این بازی را هم از دست بدهد یا نه.
 

تحریک هواداران برای ایجاد تنش
عده‌ای از هواداران استقلال مجدداً مقابل هلدینگ خلیج‌فارس در اعتراض به سیاست‌های باشگاه تجمع کردند.
در شرایطی که این روزها باشگاه در برهه‌ای حساس قرار دارد و انتظار می‌رود طرفداران با صبر و رفتار حرفه‌ای خود به مسئولان باشگاه در جهت خوابیدن تنش‌ها و حواشی و اخذ تصمیمات درست کمک کنند، چنین رفتاری می‌تواند مدیریت باشگاه را در فشار گذاشته و یک روز مانده به شروع بازی مقابل ذوب‌آهن تأثیرات منفی روی تیم
بگذارد.
البته که به نظر می‌رسد این داستان از طرف عده‌ای که دستشان از باشگاه کوتاه شده، آب می‌خورد و سعی دارند با تحریک هواداران در تیم تنش ایجاد کنند.
 

کاکوتا در اردوی استقلال
گائل کاکوتا هافبک فرانسوی استقلال طبقه برنامه امروز به تمرینات اضافه می‌شود. در حالی که این بازیکن به همراه تیم ملی کنگو برای بازی مقابل تیم ملی تانزانیا در این کشور حضور داشت، به‌موقع خود را به اردوی استقلال می‌رساند تا مشکلی برای بازی مقابل ذوب‌آهن نداشته باشد.
اینطور که به نظر می‌رسد او امروز با تمرینی سبک مجدداً کار خود را در اردوی استقلال شروع می‌کند و به احتمال زیاد مقابل ذوب‌آهن به میدان خواهدرفت.
 

روند موفقیت‌آمیز درمان چشمی
روزبه چشمی مدافع مصدوم استقلالی‌ها این روزها پروسه درمان خود را می‌گذراند. او که در بازی مقابل السد قطر دچار مصدومیت شده بود، در حاشیه تمرین سه‌شنبه تیم، با سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت آبی‌پوشان درباره روند درمانش صحبت کرد و او را در جریان پروسه درمانش قرار داد.
تلاش‌های تیم پزشکی استقلال برای تسریع روند درمان او ادامه دارد و طبق شنیده‌ها چشمی احتمالاً بعد از بازی با النصر به ترکیب تیم برمی‌گردد.
 همچنین ایمان سلیمی و ابوالفضل جلالی هم زیر نظر کادر پزشکی در حال گذراندن روند درمان خود هستند تا هرچه زودتر به میادین بازگردند.
 

سوت بازی استقلال-ذوب‌آهن
در دستان عرب‌براقی
با پایان فیفادی رقابت‌های لیگ برتر از فردا مجدداً شروع می‌شود که طبق برنامه استقلال در ورزشگاه شهر قدس میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.
درحالی که بازی تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و تراکتور که چندین بازیکن ملی‌پوش در تیم ملی ایران و تیم‌های ملی مختلف دارند، به تعویق افتاده، استقلالی‌ها درخواستی بابت لغو مسابقه نداشته‌اند و حالا فردا به مصاف شاگردان محمد ربیعی می‌روند.
طبق اعلام کمیته داوران، امیر عرب‌براقی این بازی را قضاوت خواهد کرد. همچنین فرهاد فرهادپور، حامد صفایی و محمدرضا تارخ به عنوان کمک‌داورها در این دیدار حاضر خواهند بود. بیژن حیدری و محمدرضا فلاح هم در اتاق کمک داور ویدیویی حضور خواهند داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی