بازی در روز غیرتعطیل، دلیل سکوهای خالی

استقبال استقلالی‌ها از تقابل با ذوب‌آهن

فائزه زمانی- در شرایطی که استقبال طرفداران استقلال از بازی تیم محبوبشان با تیم هوادار در هفته هفتم لیگ برتر طبق پیش‌بینی‌ها نبود، حالا طبق برآوردها تعداد بیشتری از هواداران برای تشویق تیم محبوبشان مقابل ذوب‌آهن به ورزشگاه شهرقدس می‌روند. در بازی قبلی استقلالی‌ها مقابل هوادار حدوداً 2000 بلیت فروخته شده بود که این تعداد برای تیم بزرگی مثل استقلال اصلاً جالب نبود و این موضوع حتی باعث شد تا صدای بعضی بازیکنان تیم درآمده و از غیبت هواداران گلایه کنند که چرا تعداد بیشتری برای حمایت از تیمشان به استادیوم نیامده‌اند.
البته که به نظر می‌رسد مقصر این ماجرا تماشاگران نبوده و این موضوع به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برمی‌گردد چراکه با توجه به دوری مسافت ورزشگاه شهرقدس از مرکز شهر و برگزاری تقابل آبی‌پوشان و هوادار در روز غیرتعطیل عدم استقبال استقلالی‌ها از این بازی عادی بوده و بهتر است حداقل بازی سرخابی‌ها در روزهای تعطیل برگزار شود تا هواداران بیشتری اقدام به خرید بلیت کرده و سکوها را پر کنند.
حالا بعد از توی ذوق زدن سکوهای خالی بازی استقلال و هوادار، آمار و ارقام اینطور نشان می‌دهد که باتوجه به برگزاری رقابت این هفته استقلال و ذوب‌آهن در روز تعطیل، تعداد بیشتری از هواداران اقدام به خرید بلیت کرده‌اند و حتی پیش‌بینی می‌شود که فرداشب استادیوم مملو از تماشاچی باشد.
بی‌شک حالا که استقلال در برهه‌ای حساس قرار دارد، حضور تماشاگران و تشویق تیم محبوبشان از داخل ورزشگاه، انگیزه‌ای مضاعف به بازیکنان تیم می‌دهد و بی‌شک می‌تواند تأثیر بسزایی در روند بازگشت استقلال به روزهای اوج داشته باشد؛ بنابراین انتظار می‌رود تا با برنامه‌ریزی بهتر، بازی‌های این تیم در روزهای تعطیل برگزار شود تا استقلالی‌ها مشکلی برای رساندن خود به ورزشگاه نداشته باشند و سکوهای خالی تا این حد توی ذوق نزند.

جستجو
آرشیو تاریخی