اردوگاه آبی

تهدید استقلال توسط سهرابیان
آرمین سهرابیان در مصاحبه‌ای مدعی شده اگر از استقلال شکایت کند این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد. سهرابیان که در دوران حضورش در استقلال کم برای این تیم حاشیه ایجاد نکرد به تازگی با این جملات به تیم سابق خود حمله کرده است. او گفته: «اگر از استقلال شکایت کنم ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند و باید غرامت من را بدهند.» این اظهارات در حالی انجام شده که سهرابیان در دوران حضور در استقلال هرگز نتوانست بازیکن بی‌حاشیه‌ای باشد و به رغم آنکه از لحاظ فنی وضعیت امیدبخشی داشت اما از فضایی که استقلال در اختیارش قرار داد استفاده نکرد و دیگر هم بعید است بتواند در این باشگاه فوتبال بازی کند.


زمان پرواز به امارات
استقلال جمعه هفته جاری در تهران میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است و بعد از آن باید راهی دیدار سرنوشت‌ساز مقابل النصر عربستان شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیران باشگاه استقلال قرار است کاروان این تیم شنبه شب تهران را به مقصد امارات ترک کند. استقلالی‌ها سه‌شنبه هفته آتی مقابل النصر قرار خواهند گرفت و بر این اساس دو جلسه تمرین در کشور عربستان انجام خواهند داد. طبق برنامه قرار است یک روز بعد از برگزاری بازی با النصر نیز کاروان استقلال امارات را به مقصد ایران ترک کرده و دوباره در لیگ برای بازی مقابل خیبرخرم‌آباد آماده شود.


محسن بیاتی‌نیا:
ماندن سهراب اتفاق بدی نیست
محسن بیاتی‌نیا، پیشکسوت استقلال درباره حضور سهراب به عنوان سرمربی این تیم گفت: «استقلال تیمی است که اگر زمان بدهند هر مربی می‌تواند در آن نتیجه بگیرد. حتی سهراب بختیاری‌زاده شاید با گذشت زمان بهتر از سرمربی خارجی خودش را نشان بدهد. اگر به سهراب زمان می‌دهیم، عیبی ندارد. عملکرد استقلال در بازی با هوادار خوب بود و در بازی با ذوب‌آهن بیشتر می‌تواند عیارش را نشان بدهد. اگر مدیران باشگاه هنوز انتخابی برای یک سرمربی با کیفیت نکرده‌اند، حفظ بختیاری‌زاده اتفاق بدی نیست.» بیاتی‌نیا در مورد اینکه از ابتدا سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان مربی موقت معرفی کرده‌اند هم گفت: «این حرف اشتباه است، مربی موقت یعنی چه؟ تکرار کردن این الفاظ چه سودی دارد؟ او که در کادرفنی نکونام نبوده که مربی موقت خطابش کنند. چه اشکالی دارد یک فرصت به بازیکن سابق استقلال بدهیم؟ اگر مربی که کارش را شروع می‌کند در رفتار با بازیکنان، مدیران و هواداران کاریزمای لازم را داشته باشد حتماً می‌تواند بین بازیکنان و تیم مقبولیت پیدا کند.» او در پایان در مورد شانس قهرمانی استقلال هم گفت: «به دلیل فرسایشی بودن لیگ هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و من فکر می‌کنم استقلال می‌تواند اختلافش با تیم‌های بالای جدولی را جبران کند.»


جلالی به النصر هم نمی‌رسد
وضعیت ابوالفضل جلالی، ملی‌پوش مصدوم شده استقلال چندان تعریفی ندارد و براساس آخرین خبرهایی که پزشکان باشگاه استقلال به اعضای کادرفنی این تیم داده‌اند جلالی احتمالاً در بازی با النصرعربستان نیز برای استقلال به میدان نخواهد رفت. استقلال در پست دفاع-هافبک چپ می‌تواند از میلاد زکی‌پور نیز استفاده کند اما اولویت سرمربی استقلال جلالی است که این بازیکن فعلاً قادر به همراهی استقلال نخواهد بود. جلالی در بازی با ازبکستان نیز به دلیل مصدومیت حضور در لیست نهایی را از دست داد اما ظاهراً مصدومیت همسترینگ مدافع چپ استقلال  به گونه‌ای است که او را زمان قابل توجهی از حضور در ترکیب اصلی استقلال دور خواهد کرد. در این شرایط قطعاً استقلال در جناح چپ باید از زکی‌پور بهره بگیرد.


آمادگی رضاییان در بازی تدارکاتی
اینکه می‌گوییم رامین رضاییان بهترین بازیکن این روزهای استقلال است و از لحاظ آمادگی وضعیت بسیار ایده‌آلی دارد ادعای بی‌پایه و اساسی نیست. رضاییان که در بازی‌های لیگ برتر موفق شده نمایش بسیار مطلوبی در ترکیب استقلال از خود به جا بگذارد، در بازی‌های تدارکاتی نیز بازیکن آماده استقلال است. مؤید این ادعا نمایش رضاییان در بازی اخیر استقلال مقابل چادرملو است که این بازیکن بازهم برای استقلال در گلزنی و ایجاد موقعیت گل موفق بود. تردیدی نباید داشت که در این ایام رضاییان حتی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای تیم ملی هم باشد اما ظاهراً او اسیر پروژه جوانگرایی در تیم ملی ایران شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی