واکنش مسئولان استقلال به عدم درخواست تعویق بازی

بازی‌ با ذوب‌آهن نگران‌کننده نیست

فشردگی و فاصله 4 روزه تقابل شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با ذوب‌آهن و النصر این روزها استقلالی‌ها را نگران کرده است.
 برخلاف هواداران مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه کاملاً خونسرد بوده و هیچ درخواستی مبنی بر تعویق بازی با ذوب‌آهن به سازمان لیگ ارائه نداده‌اند.
 آبی‌پوشان در حالی که باید 27 مهر در ورزشگاه شهر قدس میزبان شاگردان محمد ربیعی باشند، باتوجه به انتقال مکان بازی با النصر به کشور ثالث، 4 روز بعد باید در امارات به مصاف شاگردان استفانو پیولی بروند.
 فشردگی و فاصله کم این دو بازی در روزهای گذشته نگرانی هواداران استقلال را به دنبال داشته است و در حالی که همه منتظر بودند مسئولان باشگاه درخواست خود را برای تعویق بازی با ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر به سازمان لیگ ارائه دهند، این اتفاق نیفتاد و مدیران آبی‌پوشان ترجیح دادند تا بازی به زمان دیگری موکول نشود.
 حالا بعد از اینکه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که استقلالی‌ها خودخواسته اقدام به تعویق بازی نکرده‌اند، یکی از مسئولان این باشگاه اینطور می‌گوید که تیم مشکلی بابت فشردگی و فاصله کم بین این دو بازی ندارد و با قدرت ظاهر خواهند شد. کادرفنی با توجه به شرایط ایده‌آل آبی‌پوشان در تمرینات صلاح دانسته‌اند بازی در زمان مقرر برگزار شود.
 او همچنین اینطور می‌گوید که سیاست باشگاه عملکرد گام به گام است و با توجه به این موضوع، در وهله اول روز بازی با ذوب‌آهن تمرکز کرده و با پایان این مسابقه به بازی با النصر فکر خواهند کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی