خبر و مصاحبه

گلایه گل‌محمدی از مدیران فولاد
یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد از شرایط باشگاهش رضایت ندارد. او می‌گوید: «اوضاع و احوال مالی فولاد اصلاً خوب نیست و این حجم از بی‌خیالی و بی‌توجهی در باشگاهی مثل فولاد سابقه نداشته است. به‌طور قطع بعداً درباره مشکلات و مسائل عجیب فولاد با هواداران خونگرم‌مان صحبت می‌کنم. فقط آنها در همین حد بدانند که با ادامه این روند ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که نشود جلوی آن را گرفت.»


تصادف وحشتناک داوران
دو داور جوان و آینده‌دار فوتسال ایران که قضاوت بسیار خوبی را در دور نهایی لیگ برتر نوجوانان فوتسال داشتند و این مسابقات را بدون هیچ دردسری سوت زدند، شب گذشته در مسیر بازگشت به خانه در شهر سیرجان با ترکیدن لاستیک از اتوبان منحرف شدند و به شکل هولناکی چپ کردند و البته خوشبختانه به شکل معجزه‌آسایی جان سالم به در بردند. منصور طلائیان و جلال خالقی، دو داوری بودند که جامعه داوری و فوتسال ایران را پیرامون سانحه رانندگی بسیار نگران کرده بودند و آنچه حیرت همه را برانگیخته، با توجه به وضعیت ماشین که هیچ جای سالمی در وسیله نقلیه دیده نمی‌شود، اما دو داور هیچ آسیبی ندیده‌اند و با سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگشتند.


زنوزی، سه‌شنبه در کمیته اخلاق
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور را به دلیل اظهارات تند علیه فدراسیون فوتبال به این کمیته فراخواند. طبق احضاریه کمیته اخلاق، محمدرضا زنوزی باید روز سه‌شنبه هفته جاری (24مهرماه) در جلسه این کمیته حاضر شود و درباره اظهارات خود توضیح دهد. باشگاه تراکتور دیروز به طور رسمی به احضاریه کمیته اخلاق اعتراض کرده است و در این شرایط مشخص نیست که آیا مالک باشگاه تراکتور شخصاً حاضر به حضور در جلسه کمیته اخلاق خواهد شد یا خیر.

 
شکوری: قرار نیست به داماش بروم
گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم فوتبال داماش و جایگزینی ابراهیم شکوری به جای حمید درخشان در لیگ یک فوتبال کشور منتشر شد. شکوری که تا پیش از آغاز فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر به‌عنوان رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد، از امسال با سعید دقیقی ابتدا در کادر فنی ملوان حاضر شد و بعد از آن هم به شمس‌آذر رفت. در همین رابطه ابراهیم شکوری می‌گوید: «من در حال حاضر تحت قرارداد شمس‌آذر هستم و در تمرینات این تیم حضور دارم. چنین اتفاقی قرار نیست بیفتد.»

 
شمس‌آذر ۲بازیکن جدید گرفت
باشگاه شمس‌آذر قزوین اعلام کرد، میلاد سورگی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس رسماً به تیم شمس‌آذر ملحق شده است. همچنین سینا حاتمی بازیکن پیشین تیم‌های خیبر خرم‌آباد، آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان نیز با شمس‌آذر قزوین قرارداد بست و به جمع شاگردان سعید دقیقی اضافه شد.
 
 
استقلالی سابق راهی چادرملو شد
تیم فوتبال چادرملو اردکان در ادامه فعالیت‌های خود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، اقدام به جذب یک بازیکن جوان دیگر در سهمیه زیر 23سال کرد کرد تا تیم جوان محمدسعید اخباری، جوان‌تر شود. طاها فراهانی که پیش از این سابقه بازی در رده‌های پایه و تیم امید استقلال را نیز در کارنامه دارد، پس از حضور در تیم‌های پیکان و آریو اسلامشهر، به تیم فوتبال چادرملو اردکان پیوست.
 

جستجو
آرشیو تاریخی