اردوگاه آبی

 مشکل آکادمی استقلال حل شد
باشگاه استقلال بودجه‌ مناسبی را برای تیم‌های پایه خود در نظر گرفته که قرار است بزودی به حساب اعضا و بازیکنان این آکادمی واریز شود. با تصمیم و پیگیری مدیریت باشگاه استقلال، تا ظهر امروز مبلغ 3 میلیارد و دویست میلیون تومان به عنوان بخشی از قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه به حساب آنها واریز خواهد شد.
پیش از این برخی مربیان رده پایه استقلال نسبت به مشکلات مالی اعتراضاتی را مطرح کرده بودند که باشگاه استقلال بلافاصله بعد از رسانه‌ای شدن اعتراض‌ها اقداماتی در راستای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان این رده سنی انجام داد تا بیش از این بازیکنان آینده‌دار استقلال دچار مشکل نشوند.


درگذشت طراح لوگوی استقلال
مصطفی اسداللهی از هنرمندان پیشکسوت عرصه طراحی گرافیک، دار فانی را وداع گفت. وی طراح لوگوی باشگاه استقلال بود که برای نزدیک به 30 سال از سوی این باشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و خاطرات زیادی را برای هواداران این تیم ایجاد کرده است. زنده‌یاد اسداللهی در زمینه طراحی لوگوی بسیاری از ارگان‌ها نیز موفق بود. یاد و خاطرش گرامی باد.


سلمانی همچنان بی‌تیم
یکی از عجایب فوتبال ایران این است که جعفر سلمانی بازیکن فصل پیش استقلال که عملکرد مطلوبی هم در این تیم داشت و به خواست نکونام از ترکیب آبی‌ها پیش از شروع فصل کنار گذاشته شد، همچنان بدون تیم است.
سلمانی درحالی این وضعیت را تجربه می‌کند که زمانی به عنوان لژیونر در فوتبال ایران فعال بود و حتی سابقه بارها دعوت شدن به تیم ملی فوتبال ایران را هم در کارنامه دارد.


انتقاد جباری از شیطنت‌ها
علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال از اینکه مقدمات حضور پل لو گن فرانسوی به استقلال فراهم نشد، انتقاد دارد.
 او در این راستا گفته: «کار استقلال برای جذب مربی خارجی تمام شده بود اما یک عده دشمنان به ظاهر دوست شیطنت کردند و مانع حضور مربی خارجی شدند. این آدم‌ها در زمان شفر هم همین کارها را کردند تا باعث فراری شدن او شوند‌. هواداران استقلال باید این آدم‌ها را بشناسند و بدانند اینها هر کاری می‌کنند تا استقلال موفق نشود. البته با این حال باشگاه تنها به دنبال گرفتن مربی خارجی است و فکر نکنم نظری به گرفتن مربی ایرانی داشته باشد.»


فعالیت بیشتر مجیدی در فضای مجازی
از زمانی که جایگاه نکونام روی نیمکت استقلال تا حد زیادی سست شد و درنهایت این مربی استقلال را ترک کرد، فعالیت فرهاد مجیدی در فضای مجازی به طرز مشکوکی زیاد شد و این مربی با انتشار پی‌درپی تصاویری از خود در کنار پین و یا قهرمانی‌های استقلال کوشید توجه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کند.
مجیدی که در فصل بیست و یکم موفق شد بعد از 3 فصل پی‌درپی ناکامی استقلال را به قهرمانی لیگ برتر برساند، حالا با رفتاری کاملاً هدفمند در پی بازگشت به استقلال است. هرچند که نزدیکان به او می‌گویند، مجیدی برای اینکه مطالباتش از تیم کلبای امارات را دریافت کند تا زمانی معین تیم نخواهد گرفت تا پول خوبی از این راه عایدش شود اما ظاهراً مجیدی دارد برای بعد از آن زمان زمینه‌سازی می‌کند تا شاید دوباره به استقلال بازگردد.
 مجیدی به تازگی بار دیگر تصویری از خود منتشر کرده که نشان‌دهنده علاقه بیش از حد او برای دیده شدن است.


سلیمی مورد توجه بختیاری‌زاده
ایمان سلیمی یکی از بازیکنانی است که بیش از حد مورد توجه سهراب بختیاری‌زاده قرار دارد و سرمربی استقلال تلاش می‌کند آمادگی ذهنی و فنی این بازیکن را برای بازی در قلب دفاع استقلال بالا ببرد.
بختیاری‌زاده اعتقاد دارد که ظرفیت فنی سلیمی بسیار بالا است و اگر قدری بر افکار خود مسلط باشد قطعاً در استقلال تبدیل به یک مهره بی‌جانشین و قابل اعتماد خواهد شد. البته سلیمی در دوران مربیگری نکونام نیز فرصت‌های خوبی نصیبش شد اما مصدومیت او را از ترکیب استقلال دور کرد که حالا بختیاری‌زاده به جهت از بین بردن مشکلات خط دفاع در تلاش است بیشتر از این بازیکن بهره بگیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی