اردوگاه سرخ

عالیشاه در تمرین 105 دقیقه‌ای
 تیم پرسپولیس دیروز تمرین سنگین ۱۰۵ دقیقه‌ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد که کاپیتان نیز در تمام مراحل آن حضور داشت.
سرخپوشان ایران، از ساعت یازده کار خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بازیکنان ابتدا به رختکن رفتند و نرمش و کشش را در دستور کار داشتند.
مراحل بعدی در زمین انجام شد که شامل راندو در سه گروه، حفظ توپ تحت فشار در فضای کوچک و فوتبال دروازه نزدیک بود.
امید عالیشاه، کاپیتان تیم، دیروز تمام مراحل کار را با تیم تمرین کرد و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز زیر نظر کادر پزشکی قرار داشت. به این ترتیب از جمع بازیکنان فقط ملی‌پوشان غایب بودند.
حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه نیز نظاره‌گر تمرین سرخپوشان بود.
 

پرسپولیس صاحب تیم زنان شد
براساس آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های لیگ برتری برای اخذ مجوز حرفه‌ای AFC ملزم به تیم‌داری در بخش بانوان هستند. بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس روز جمعه با خرید امتیاز ئاکو کرمانشاه سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را به دست آورد. ئاکو کرمانشاه که از لیگ استان کار خود را شروع کرد و با دختران کرمانشاهی به لیگ یک صعود نمود، علی‌رغم در اختیار داشتن چند ملی‌پوش کرمانشاهی پس از یک فصل حضور در لیگ یک کشور، به علت نداشتن اسپانسر و حامی مالی، مجبور به فروش امتیاز خود به باشگاه بزرگ پایتخت شد.
همچنین سرمربی این تیم نیز مشخص شده و شادی رضایی قرار است هدایت تیم را به عهده بگیرد. رضایی سرمربی جوانی است که فصل گذشته هدایت تیم آوا تهران را به عهده داشت و با این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد.
البته بعد از انتشار خبر تیم‌دار شدن پرسپولیس در فوتبال بانوان، گلاره ناظمی مسئول کمیته مسابقات فوتبال و فوتسال زنان تاکنون نامه رسمی بابت خرید امتیاز تیم بانوان ئاکو کرمانشاه توسط باشگاه پرسپولیس به ما نرسانده است و ما نیز همچنان رسماً اعلام نکرده‌ایم.


فیلمبرداری از تمرین و بازی ممنوع
ارنج اصلی پرسپولیس خیلی زود وارد رسانه‌ها می‌شود و سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها از این موضوع گلایه دارد. همچنین کوچکترین اتفاقات تمرین، سر از فضای مجازی در می‌آورد و همین مسأله گاریدو را عصبانی و او را به انواع و اقسام افراد بدبین کرده است. گاریدو در تلاش است تا هر چه زودتر جاسوس پرسپولیس را پیدا کند. همین بدبینی باعث شده تا سرمربی اسپانیایی حتی اجازه فیلمبرداری از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تیم را ندهد و آن را ممنوع اعلام کند. به همین دلیل طی هفته‌های اخیر فیلمبردار باشگاه تقریباً بیکار بوده و فعالیت همیشگی خود را انجام نداده است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی